Cem Akkılıç

Cem Akkılıç
Takunya Libidocusu
türbanlı kızlar uydurma ayet nur 31

Kahraman gazi Serdar Öztürk'ün duruşmasına destek...

"1985 yılında binlerce Kara Harp okulu subayı gibi gerekirse vatan uğrunda canımı feda etmeye yemin ederek askerlik mesleğine adım attım.

Askerlik hayatım boyunca yeminime sadık kaldım. 1993-1994 tarihleri arasında Şırnak ili Silopi ilçesi Çalışkan köyü bölgesinde konuşlu Eren bölüğünde bölük komutanı olarak görev yaptım.

Bu görevim esnasında 13 ekim 1994 tarihinde kuzey Irak sınırında icra edilen

operasyon sırasında bubi tuzağına basmak suretiyle ağır yaralandım. İki hafta komada kaldım. İki yıl tedavi gördüm. Bir gözümü ve bazı iç organlarımı tamamen kaybettim. Bu nedenle devletim tarafından şahsıma devlet övünç madalyası verilmiştir. 3 haziran 2009'da İstanbul özel yetkili 11'inci Ağır ceza mahkemesi tarafından hakkımda terör örgütü üyeliği iddiası ile yakalama kararı verilmiştir.

Bir insan, hem devletinin övüncüne mazhar olmuş bir kahraman, hem de terör örgütü üyesi olamaz. Yaptığım hizmet, feda ettiğim gençliğim ve sağlığım devletime helaldir. Ancak bu çelişkinin giderilmesi maksadıyla sayın cumhurbaşkanlığı'nca tarafıma verilen devlet övünç madalyasını makamınıza iade etmek zorunluluğu doğmuştur."
 


Gazi avukat Serdar Öztürk 

Yukarıda okuduğunuz satırlar kahraman bir Türk subayına ait... Ergenekon, Balyoz, Askeri casusluk, Poyrazköy vs. gibi emperyalist planı uyduruk iftiralarla KUMPAS'a uğramış bir çok vatan evladından birisi Serdar Öztürk... 

Tayyip&Fethullah ortak yapımı KUMPAS sonucu; akıllara durgunluk veren iftiralara uğradı Gazimiz...

Kamuoyunun bir bölümü onu diğer kumpas mağduru askerlerimiz gibi yandaş medyanın (Taraf ve Zaman) karalama propagandalarından tanıyor ne yazık ki...
  
Ama onu diğerlerinden farklı kılan bazı özellikleri var; o bir GAZİ!..

Kendisiyle hiç tanışma fırsatım olmadı, dün yazıştık... Özellikle Beşiktaş Çarşı grubunun 30 Ocak 2015 günü yapılacak duruşmasına destek vermesini istedi...

Gazi avukat Serdar Öztürk gibi ''değerler'' bu topraklarda ender yetişiyor malesef...

Onun yaşam öyküsünde, bir insanın vatanı için defalarca ölümü göze almasından, bir gözünü ve bacağını çatışmalarda kaybetmesinden çok daha fazlası var...

30 Ocak 2015 tarihinde Çağlayan Adliye'sinin 10'uncu Asliye'sinde duruşması var...

Bütün vatanseverleri o duruşmada Gazi avukat Serdar Öztürk'e destek olmaya çağırıyorum.

Gün dayanışma günüdür, haksızlığa karşı gelme günüdür!

Cem Akkılıç
26 Ocak 2015