Cem Akkılıç

Cem Akkılıç
Takunya Libidocusu

Uydurma Ayet: Nur 31



İnternette bir geyik dolaşır ve adına ayet derler… Aynen şöyle başlar; mü'min kadınlara da söyle: gözlerini sakınsınlar, ırzlarını muhafaza etsinler, ziynetlerini açmasınlar, zâhir olanı başka ve baş örtülerini yakalarının üzerine vursunlar tadında devam eder…

Çocukken hepimize şunu söylerlerdi; ‘’Kuran değiştirilmemiş ve orijinal kalmış tek kutsal kitaptır.’’  

Günümüzde Kuran değiştirildi. Orijinalliğini yitirdi. Bunu da uydurma ayetlerle becerdiler. Aslında gerçek Kuran yerinde duruyor, evlerde süs eşyası gibi duvarlarda asılı ve değiştiği falan yok da, hayatları internet başında geçen, cami yolu bilmeyen şarlatanlar, kadınları türbanlamak için ayetler uydurdular.


Saçmalık şurada; uydurma ayette diyor ki; ‘’başörtülerini yakalarının üzerine vursunlar.’’ Sanki başörtüsü daha önceden vardı da Tanrı yeni bir emir buyurdu, o var olan başörtüsü ile yakalarının üzerini örtsünler(!) dedi.

Amerikan Conisi ayet yazarsa bu kadar olur elbette, ne bekliyordunuz ki!..

Zaten başa örtülen bez ile memeler nasıl örtülür anlamış değilim!.. Eğer bu meme örtme işi baş örtüsüne kalırsa o memeler açıkta kalır!.. 

Bunların amacı kadınların kafasını paketleyip, diğer yerlerini açtırmak mı yoksa?.. 

Sonuçta Amerika'nın kendi çıkarları için uydurduğu bir din bu; ılımlı İslam... Elbette ayetleri de uydurma olacak...

Çelişki kabak gibi ortada; ziynetlerini açmasınlar, baş örtüleri ile memelerini örtsünler... Bir kadın, memelerini baş örtüsü ile nasıl kapatmaya çalışmalıdır izahı yok!.. Sapkın fantazi hikâyeleri gibi geliyor kulağa...

Kuran’dan önce kadınlar memeleri açık yaşarlarmış. Bırakın başlarının örtülü olmasını, memeleri bile açıktaymış. Bir nevi Afrika’daki kabilelerde görülen üzüm gibi sarkık memeli kadın görüntüleri gibi… 

Ilımlı İslam tüccarları tarafından tahrip edilmemiş olan gerçek Kuran, ‘’örtünün’’ diyerek avret yerlerinin  kapatılmasını buyurmuş. Olması gereken bu ve oldukça mantıklı. Ancak başını ört diye bir emir yok gerçek Kuran'da. Ve uyduruk Ayete göre; sanki var olan bir baş örtüsü ile memelerin kapatılması emrediliyor!..

Peki, bu internet geyiği sahte ayeti okuduğumuzda ne anlıyoruz; kadınlara söyle başörtülerini yakalarının üzerine vursunlar… Uydurma olduğu zaten okunur okunmaz anlaşılıyor. Başa örtülen bezle meme kapatılır mı? Meltem esse maazallah ikizler meydanda...

  
Fethullah isimli Amerikan Kardinalinin empoze ettiği ayetlerin ‘’NUR 31 açılımı’’ aynen böyledir işte… Arapçasında BAŞ, KIL, SAÇ, KAFA, KELLE kelimeleri yok... Ama Türkçe açılımında var...

Zaten o Kardinal değil miydi kendi yazdığı kitap da, ‘’Kuran ayetleri çok sert, yumuşatmak lazım’’ diyen?..
O kardinal değil miydi 2007 yılından beri camilerde Cuma hutbelerinden ALİ İMRAN suresini kaldırtıp, yasaklatan?.. 

Tanrı abdest alma ile alakalı Ayet’e BAŞ kelimesini yazarken NUR 31’de unuttu mu yani?.. Komik değil mi?..

Camiye gidin AVM’lerde ne işiniz var demiştim

AVM’lere değil camilere gidin diye yazdığım için İslam düşmanı ilan edildim. Aslında hangi İslam’ın düşmanı olduğumu cemaat kuşları iyi biliyorlar. A.B.D çıkarlarına hizmet etmek için yaratılan sahte Ilımlı İslam karşıtıyım ve bunu her fırsatta dile getiriyorum zaten.

Cemaatin yalakalarından birisi çıktı; ‘’kadınların camilere gitmesi gerekmez. Camiye gitmeleri şart değil…’’ gibi bir takım zırvalarda bulundu…

Demek ki; yeni din Ilımlı İslam’da yeni bir AYET daha varmış. Türbanlı kadınların camiye gitmeleri şart değilmiş… Onlarda bu Ayet'e sıkı sıkıya bağlılar. Çünkü camiye giden türbanlı henüz Türkiye'de görülmedi.

‘’Camiye gitmeye lüzum yok, AVM’ler sevaptır…’’ diye uydurma bir Ayet yakın zamanda internette dolaşmaya başlarsa hiç şaşırmayın. Yapar çünkü bunlar.

Tribünleri ayağa kaldıran son saniye uçan kafa golü

Bu sitenin sıkı takipçileri bilirler… Bıkmadan, usanmadan sorduğum bazı sorular vardır. Hiç birisine cevap alamadığım halde sürekli sorarım…

Kafa KILI günah ise, bacak ETİ sevap mı? Türbanlı kızların 100%99’u etek giyiyor ve bacak etleri gözüküyor?

Cem Akkılıç
12 Eylül 2012

Enteresan bir durum söz konusu. Dinciler Türkçe ezana karşı çıkarlar. Ama ilginçtir biz Arapça orijinal Kuran'dan örnek verdiğimizde kabul etmezler ve Türkçe çevirisini kanıt diye sunarlar. Tam bir çelişki örneğidir bu.





Türk düşmanlığı artıyor
 
Şehitlerimiz için ağlamaya değmeyecek kadar gözlerine değerli rimel sürdüğünü söyleyen türbanlı kızlar var. Buradan bakınız.

Türban Tanrı'nın değil Amerika'nın emridir
Baş, saç, kıl, başörtme gibi zırvalar gerçek Kuran'da yok 

Türban'ı patlatan Şahin Filiz Hocamız.







        
Ufacık bebeklerin başını kapatan sapkın zihniyet bilmiyor mu acaba erkeklerin çoğunluğunun ayak fetişisti olduğunu?

Ya peki; hangi hasta zihniyet bu ufacık çocuğun saç tellerine bakıp tahrik olur?..

1 yorum:

Cem Akkılıç dedi ki...

Türban gerçeğini kanıtlarıyla, belgeleriyle ortaya, seren yukarıda videosunu izlediğiniz Şahin Filiz hocamızın başına gelenler hakkında bir sözlükten aldığım 2 entryi noktası virgülüne dokunmadan bu bölüme ekliyorum.


az önce ‘’neden’’ adlı tartışma programında türbanla ilgili öylesine doğru ve cuk oturan tespitler yapmıştır ki karşıt görüşlü sosyolog hanım verecek cevap bulamayıp "neden en son ben konuşuyorum?" "özne miyim nesne miyim?" "neden kamera hep bana zoom yapıyor?" gibi saçma sözlerle kaçmaya çalışmıştır.
(oziloz, 22.01.2008 21:11)



susmamış, konuşmuş, konuştukça sıra ona da gelmiş, ergenekon ahtapotunun kirli vantuzları onun da boğazına yapışmıştır.
(butcher weather report, 30.03.2011 10:25)


bugün fakültemize girilip odası didik didik aranan hocadır. bilgisayarı , kitapları, araştırmaları,bizim projelerimiz, sınav kağıtlarımızın tümüne el konulmuştur. bilimsel eğitim veren üniversitelerimizin dahi ergenekon kapsamında yargılanıyor oluşu sizcede tehlikenin gelindiği son radde değil midir?
(siyaheylem, 30.03.2011 19:21 ~ 01.04.2011 08:01)


.