Cem Akkılıç

Cem Akkılıç
Takunya Libidocusu
türbanlı kızlar uydurma ayet nur 31

Kafa kıllarınız gözüküyor hanımefendi…



2022 Türkiyesi'nden bir sokak manzarası.

-Hanımefendi durun lütfen!..
Untitled
-Buyurun, ne istiyorsunuz?..

-Hanımefendi kafa kıllarınız gözüküyor!..

-Pardon, nerem gözüküyor?..

-Kafa kıllarınız gözüküyor dedim…

-Eeee ne var bunda, ayrıca size ne?..

-Hanımefendi Türkiye’de yaşadığınızdan haberiniz yok galiba!.. Cumhuriyet artık sadece bir tabeladır, ılımlı İslam Cumhuriyeti olduk. Resmi gazetede geçen hafta yayınlandı. Bundan böyle kadınların kafa kıllarının gözükmesi yasak!.. Cezanız 90 Tayyip Lirası.

-Ne diyorsun kardeşim sen ya… Kamera şakası mı bu?

-Hayır hanımefendi bilemediniz, kamera şakası falan değil bu. Bundan sonra türban takmayan kadınlara, kızlara, hatta kız çocuklarına para cezası kesilecek. Öyle başörtüsü falan değil illa türban olacak. Yani içi boneli olandan. Altına bikini bile giyseniz fark etmez. Kafa kılı yasaklandı.

Şaşkına dönen kadıncağız etrafına bakmaya başladı. Hâlâ yaşadığı şokun kamera şakası olduğuna inanıyordu. Etrafta kamera falan aramaya başladı biraz ürkek bakışlarla.

‘’Bakın memur bey, bırakın beni, çocuğumu okuldan almam gerek’’ deyiverdi telaşla…

Bunun bir ‘’şaka’’ olup olmadığı sordu tekrar.

‘’Ne şakası hanımefendi’’ diye diretti memur.

-Hem okul mokul yok artık. Yasaklandı!.. İmam Hatip ve tekkelerimiz var!.. Ergün Poyraz’ın türban’a bok attı diye 7 yıl Cezaevi’nde yattığını bilmiyorsunuz sanırım!.. Şu ilerideki Ordu Evi’nden çıkan bayanlara bakın. Koskoca forslu paşaların karıları bile türban takıyor. Hayaldi gerçek oldu hanımefendi…

Şaşkınlığı bir kez daha artan kadın dayanamayıp;

‘’Peki; Nagehan Alçı neden takmıyor? Onun ayrıcalığı nedir?..’’ deyiverdi…

-O çifte vatandaş. Amerikalı kendisi!

-İyi ama Atatürk bu ülkeyi kurarken Türk kadınının fikri hür vicdanı hür olmasını istemişti. Biz Atatürk’ün ülkesinde yaşamıyor muyuz memur bey?..

Adam birazda sırıtarak;

-Atatürk’ün 2002 yılında bir kez daha öldüğünden de haberiniz yok sanırım. Götürün bu kadını Silivri’ye… Derdini Hâkimlere anlatsın. Hem terörist hem de darbeci bu kadın.

Memur devriye arabasına yönelerek içerden bir türban getirdi.

-Şimdilik bunu takacaksınız, artık hapishanede kendinize göre uygun modelini istetirsiniz. Leopar desenli olanlarını tavsiye ederim.

*

En ileri demokrasi'nin uygulandığı günümüz Türkiyesi'nde, son 10 yılda dolaylı baskılarla kadınlarımıza türban dayatması yapıldı ve birçok kadın istemediği halde bu baskı ortamına dayanamayarak türban takmak zorunda kaldı.

‘’Türk kadını siyasilerin rant aracı olamaz ve çağın gerisine atılamaz’’ desem bile, yukarıda okuduğunuz senaryonun yakın bir gelecekte gerçekleşme ihtimali hiç de az değil.

10 yıl önce bugün yaşanılanları hayal bile edemezdiniz çünkü!..

Cem Akkılıç
2 Temmuz 2012




KURAN'DA BAŞ ÖRTME YOK VIDEOLARI
Toplumu ikiye bölmek ve türban satıp köşeyi dönmek için yıllarca yalan konuştular. Allah ile insanları kandırdılar.



ADNAN HOCA BAŞÖRTÜSÜ İÇİN BAKIN NELER SÖYLEDİ




İslam'da TÜRBAN yok dedi. Başına gelmeyen kalmadı. Buradan bakın!..

76 yorum:

Neslihan dedi ki...

Geleceği haberdar etmek diye buna derim işte ben.Müthiş bir yazı Cem bey. Ellerinize yüreğinize sağlık.Heryerde paylaşıyorum bu harika yazıyı..

Adsız dedi ki...

Eninde sonunda olacağı bu zaten.türban denilen şeyin dinin emri olduğu yalanını sallayıp uyuttular milletimizi.Başka türlü nasıl Amerikan kölesi olabilirdik?Kuranda yazmayan bir şeyi dinin emri diye anlattılar.Yazıklar olsun bunlara.

Adsız dedi ki...

çok fazla üzerlerine gitmiyormsunuz türbanlı kızların.. merak ettim...

Adsız dedi ki...

üstte yorum yazan arkadaşa soruyorum yazının neresinde türbanlı kızların üzerine gidilmiş?artık okuduğunuzuda anlamıyorsunuz.Gayet iyi bir yazı... Tam 12 den vurmuş yobazları.

Adsız dedi ki...

Türkiyede çalışanların yüzde 82 si asgari ücret ile çalışıp açlıktan duvarları kemirirken bunlar çıkmış türban özgürlüğünden söz ediyorlar.Türban takıyorlarda ne oluyor?erkekler uzaklaşıyor mu?Alayı makyaj yapıyor.Twitter facebook türbanlı kaynıyor. yuhhhh bunlara yuhhhh. Az bile yazmışsınız Cem bey.

Adsız dedi ki...

Kafakılı ya, bu lafa kopuyorum.Felaket senaryosu resmen bu..

Adsız dedi ki...

akp'nin dindar nesil örnekleri, kafa kapalı gerisi açık.

Emine dedi ki...

Kuranda başörtün diye bir kelime yok. Bunu sonradan uydurdular.Mesela yobazlar heryerde uydurma bir ayetten söz ederler.Copy paste heryere yapıştırırlar o ayeti. Neymiş kadınlar başörtülerini gögüslerine doğru örtsnmüş.Başörtüsü ile gögüsler mi kapatılır. Uydyrma ayetin yalan olduğu buradan belli.Kaldıki madem öyle bir ayet var, demekki kadınların başı örtülüydü ki, Allah başörtülerinizle gögüslerinizi kapatın dedi.Bu kadar yalan Kurana şirk koşmaktır.

Kuran inmeden önce kadınlar çıplak gezerdi kafalarında başörtüsü yoktu ki Allah başörtülerinizi ile gögüslerinizi kapatın desin!!!!

Nuray dedi ki...

Cem bey varsın kessinler para cezası. Gerekirse hergün ödergene kafamıza takmayız o pis paçavraları.

Adsız dedi ki...

Turban ya da basortusu her neyse defalarca kanıtlandı kuranın emrı olmadıgı ama ısrarla takmaya devam edıyorlar.barı moda ve akp ıcın taktıklarını kabul edıp ıkıyuzlu davranmasalar.

Türkçü Devrim dedi ki...

Muhteşem Takunya Libidocusu sitesinden bir muhteşem eser daha.Yanındayız kardeşim ellerine yüreğine sağlık.

Adsız dedi ki...

Bence kafa kıllarını değilde o ayaklarını kapatsınlar. Erkeklerin yüzde 90ı ayak fetişistiymiş.Geçengün bir kadın dergisinde okudum.Yaz gelince örtülü ablaların(!) tamamına yakını sandalet giyiyor… Yani hasbel kader bir teklifte bulundum.

Kapatın kız o ayaklarınızı.

Serpil dedi ki...

Değil para idam cezası verseler NAH giydirirler o paçavrayı bana.Bu kadar emin komuşuyorum.. Biraz sert oldu ama kusura bakmayın.

Cem Akkılıç dedi ki...

Bazı dini bütünler(!) dünden beri buraya gelip ağır hakaretler yazıyor… Ama baktım da sitemizin reytingi tavan yapmış durumda.

Okuyup, kudursunlar. Gerçekler acıtır…

Doğan dedi ki...

Bencede eğer ikiyüzlü değilseler o taktıkları şeyin moda ya da AKP dayatması olduğunu söylesinler.İşi özgürlüğe vurup kotardıklarını sanıyorlar. Evet bugün isteyen herkes kamu hariç heryerde türban takabilir. Özgürlük denilebilir buna. Ama ısrarla dinin emri demesinler... Harbiden kaba etlerimizle gülüyoruz artık bu sıkmabaşlılara.

Cem arkadaşım bence bu şerefsizlerin küfürlü yorumlarından bir iki tane yayınlayın alem dinci görsün.

Adsız dedi ki...

Serpil hanimi tebrik ediyorum eger bir kadinin avret yerleri kapaliysa zaten turban takmasina luzum yok.Bu konuda hazredi peygamberimizin ayedi var ama sakliyorlar o ayedi.Bir zaman gelecek deve horguclu kadinler dolacak ortaligi,o kadinlar cennetin kokusunu dahi alamayacaklardir.

Adsız dedi ki...

Yazıda çok güzel mesajlar var tabi anlayabilene..

Adsız dedi ki...

Kafa condomu. :)

Unknown dedi ki...

gerçekten çok güzel bir site ve mükemmel yazılar yazmışsınız, gönülden tebrik ediyorum. Ancak okuduğum yorumların hepsi size olan tebrikler ve atatürkçü insanların yorumları, yayınlanmayan mesajların %90 ıda küfür içerekli gerici zihniyetteki insanların yorumları olduğunu tahmin ediyorum. Bu da gösteriyo ki gerici zihniyetteki insanlar bu konularda savunucak hiç bir şey bulamıyor, araştırmıyor, konu hakkında fikri olsa bile 2 kelimeyi bir araya getirip yazamicak kadar cahil.
sonuç olarak din önemli bi konudur kulaktan dolma bilgilerle ibadet ettiğinizi düşünmeyin !

Yönetim dedi ki...

Onay vermediğimiz binlerce küfürlü yorum var. Çoğu yazıları bile okumadan sırf küfür etmek için yazıyor ya da bir kısmı sizi Allah islah etsin diyor. Allah’ın kimleri islah etmesi gerektiği, bu site iyice incelendiğinde anlaşılacaktır zaten.

Ancak küfür içermeyen tüm yorumlar yayınlanıyor. Altta vereceğim link örnektir. Türbanlı kızın uzun yorumlarını okuyabilirsiniz.

http://takunyalibidocusu.blogspot.com/2010/10/lady-lady-bas-basa-verince.html


.

Adsız dedi ki...

Türkiye akp ve türbanlısı yüzünden yaşanmaz bir ülke oldu. Korkunç boyutlara varan hayat pahalılığı işin cabası tabi.

Adsız dedi ki...

Türbanın siyasi simge olduğunu bilmeyen kaldı mı?Tayyip velevki siyasi demişti.bi de kuranın emri demiyorlar mı... herşeyleri palavra.

Adsız dedi ki...

bu sitede bu zamana kadar okuduğum en güzel yazı.umarım o derece karanlık günleri görmez ülkemiz.

Adsız dedi ki...

abi bu türbana dokunanda yanıyor mu? :)

Adsız dedi ki...

İranda kadınların kafa kılları gözüküyor.Buradan belli bu türban denilen zıkkımın siyasi olduğu. İslami bir örtünme diyorlar ama standardı yok. Teşekkürler Takunya Libidocusu süper site.

emine dedi ki...

Oncelikle arastirici yaniniz icin tesekkur ediyorum evet cogu goruntuler dosdogru bn 20 yasinda evli bi bayanim evlenmeden once benimde mKAFA KİLLARİM gorunuyodu simdi tabiri caizse SIKMABAS oldum fikirlerinize saygi duyuyorum cogu seyde hakta veriyorum sitenizdeki yazilari okuyorum bilincleniyorum ama bu herkesin kendi ozgur iradesidir bi tanesi tam takva yasar ama digeri kendince takva yasadigini sanar bn hangisiyim bilmiyorum ama kendimce allah icin kafa kilimi kapattim ra bbim herkesin gunahlarini affetsin sitenizi ziyaret eden binlerce insan vardir nolur bi kac adi yuzunden bukadar karalamayin rica ediyorum simdiden tesekkur ediyorum cem bey saygilar

Cem Akkılıç dedi ki...

Sayın hanımefendi önce şunu söylemeliyim; birkaç değil!.. O birkaç dediğiniz şey sadece kendinizi avutmanız. Türbanlı kızların 100%99’u etek giyiyor mu? Evet. Eee bunların bacak eti gözüküyor!.. Kafa kılı günah ise bacak eti sevap mı? Nasıl birkaç tane oluyor açıklarsanız sevinirim!..

Ben sokakta yürürken en az 234 tane türbanlı görüyorum kafalarının üzerindeki türbana kapkara gavur malı güneş gözlüğü kondurmuş.

Nasıl birkaç tane oluyor?..

Ya güneş gçzlüğü kondurmak size göre normal ya da hakikaten sizler körsünüz.

Cem Akkılıç dedi ki...

Adnan hocaya hakaret eden yobazların yorumlarını saklıyorum. Biriktirip kendisine yollayacağım. Ben Adnancı değilim bazı cahiller beni Adnancı sanmasın. Bakın bu sitede kocaman banner var. Ne yazıyor o bannerda!.. ADNAN HOCACILAR BENİ MAHKEMEYE VERMİŞ.

Ben Adnancı olabilir miyim yahu?

Okuyun biraz okuyun cahil şakirtler.

Adsız dedi ki...

1 saate yakındır sitedeyim 100 e yakın yorum okudum görüyorum ki sitede sadece kendin gibi düşünenlere onay vermişsin. KafatasCi olduğunu kendin de ispat ediyorsun.bilmiyorum.. Belki bu yorumu da yayınlamayacaksin. Bildiğim birşey var tayyibe karşı karnında birşey birikmiş onu da türban diye kusuyorsun. Yani nefretini tayyip diye açıkça değil de türban diye açığa vuruyorsun Belki de farklı olmaya çalışıyorsun. Bilmiyorum.. Fakat şunu bil ! Bende öylelerinden (garip giyinen tesettürlü(!)) hoşlanmıyorum. Fakat şunu da bil ki Kuran da yada ıslamiyette tesettür yoktur demek yanlıştır.. vardır.. ama bugün ıslami tesettüre müraat eden çok Az kadın vardır. amacınin ne olduğunu bilmiyorum bi zahmet ne amaçla bu yola girdiğini söylersen sana daha ikna edici cevaplar veririm . Burdan amacınin ne olduğunu göremedim ama ne olmadığını gördüm : evet amacın ıslamiyete hizmet değil bu çok net görünüyor. Eğer birşeyleri düzeltmek istiyorsan Kurandan da me'haz istiyorsan işte Kuran der : Git onlarla yumuşakça konuş. Amenna... Selamlar ... Fatihoğlu

Cem Akkılıç dedi ki...

Birincisi ben İslam’a hizmet etmek zorunda değilim. Sen kim oluyorsun da benim ne yapacağımı yazıyorsun. Sizin bir sürü cinci hocalarınız var. Onlar hizmet etmiyor mu İslam’a? Bak demek ki bir çok şey yerine oturmamış ki hizmet bekliyorsunuz.

Çelişki paçalarınızdan akıyor. Bacak eti sevap kafa kılı günah…

Merak etme Tayyip ile birlikte Türban’da gidecek.

O zaman diyecekler ki; ya işte hayat görüşüm değişti artık takmıyorum, şu oldu bu oldu çıkarttım türbanı. Eee kızım hani bu paçavra bezi İslam’ın emriydi diye sorunca… Aman sende diye cevap verecekler.

Millet açlıktan duvarları kemiriyor siz kafayı türbana takmışsınız. Türkiye’de çalışanların 100%82’si 800 lira aylık ücretle aç yaşıyor.

Kalmış din din diyorsunuz. 7 milyon nüfuslu İsrail dünyaya posta koyuyor, siz aç, pis Araplara özeniyorsunuz.



Bu arada Tayyip ile türban’ı nasıl bir tuttun? Siyasi yazılarım için Cemology siteme bak. Yeterince şiir yazdım gericilere.

Adsız dedi ki...

Bu site yani Takunya Libidocusu Türkiye'de çığır açmıştır.Bunu herkes çok iyi biliyor. İslam dinini siyasi emelleri için kullananların (ki bunda Amerika'nın parmağı var)bayrak yaptığı türban gerçeğini apçaık ortaya sermiştir. Teşekkürler Cem bey.

Ömer Fatihoğlu dedi ki...

Hayır islamiyette herşey yerine oturmuş.. insaniyette yere oturmayan taşlar var hatta kayalar var insanlıgın düzelmesi için hizmet bekliyoruz. hem eğer islamiyeti hak ettiği konuma getirirsek islamiyette bizi hakkettiğimiz konuma getirir. yani aç bırakmaz yoksul bırakmaz işsiz bırakmaz varoşlarda yada gecekondularda ya da kötü zannettiğin yerlerde yaşatmaz. buna delil çoktur. işte osmanlı... islamiyeti esas tutarak 2-3 asır üstün yaşamış İslamiyeti pay-i mal ettiği vakit zelil olmuştur. selçuklular abbasi ve emevilerle de misaller coğaltılabilir ne zaman islamiyette olmayan usülleri getirince fakirlik açlık ve toplumsal sorunlar ortaya çıkmış. yani anlayacağın iki cihan saadettin de islamiyetin elindedir. yoksa ömrün tayibe türbana sağa sola sitemle geçecektir. eğer kadınların düzgün şekilde kapanmalarını istiyorsan bu da islamladır. Seni bu dünyanın karanlığından kabrin darlığından ne sevdiğin ideolojilerin ne de şu dostların kurtarabilirler.Ama sen o Dindar olmayı yada hayatını islamiyet üzere tertip edenleri yobaz gerici mürteci diye tesmiye edenlerden isen ve sırf bundan dolayı bazı zavallı insanların geliştirdiği sağcı yada solcu yada her ne saçmalıksa... islamiyeti bırakıp o tür zavallı fikir akımlarıyla türbanlıları devleti açları işsizleri kurtarmaya çalışanlardan isen boşuna uğraşma vakit kaybediyorsun. sen kendin de delilsin buna zaten.. şu site açıldığından beri kaç tane işsiz iş buldu seni çalışmalarınla ? ya da kaç tane yanlış tesettürlü senin sayende düzeltti kendini ? eğer öyle birsey olsa her türlü yolunu bulup sana ulaşıp minnettarlıklarını sana dile getirirlerdi değil mi ? işte sen de görüyorsun ki karaya oturmuş bi gemiyi sürüklemeye çalısıyorsun. ama sırf eğlence olarak bu işi yapıyorum diyorsan... devam et... çünkü bu düşüncenle sadece sahte bi eğlence zevki alabilirsin ... Selamlar. Fatihoğlu

Cem Akkılıç dedi ki...

Ömrümü Tayyyiple mayyiple harcamayacağım Tayyip gidici.

Sizin şu Osmanlı Osmalı diye bağırıp çağırmalarınıza sadece gülüyoruz. Madem o kadar güçlüydü neden yok oldu Osmanlı?

Son padişahınız son halifeniz sarayın arka kapısından BURKA giyip kadın gibi kaçtı. Nereye kaçtı? İngiliz zırhlısına. Orada ne yaptı? Bol bol şarap içti. Hatta İngilizler aşırı masraf çıkartıyor diye padişahınızı başlarından atmak için birbirleriyle kavga ettiler.

Ha bu arada sen öteki tarafa gittin, zebaniler tarafından dürtüldün ve bu kadar eminsin yani cehennemin varlığından.

Senin yorumunu okuyanlar artık şunu bilsinler ki benzer yorumlarınıza izin vermeyeceğim. Akıldan yoksun gökten indiği sanılan kitapların doğmalarına saplanıp kaldınız.

Dünyada 1.5 milyar Müslüman var. Bir Almanya kadar üretimleri yok.

Yahu bir de şu mescidi aksa’nın etrafındaki camilerdeki insan katı dışkısını temizleseniz. Hani bok kokmasa? İyi olmaz mı?

İnanmayan gider koklar. Sen anladın.


Bu arada bu site iş bulma kurumu falan değil. Dincilerin iki yüzlülüklerini sonuna kadar gösterme sitesi.

Adsız dedi ki...

Birgün beyaz kefeni basinizdanda sardiklarinda hersey cok gec olacak hanimefendi ;)

ömer fatihoğlu dedi ki...

Ben osmanlı tutkunu degilim o sadece bir misaldi müslümanların ıslamiyetten uzaklaştıkça gerilediklerine dair... Teferruatta boğulma ..
Cehennem ve ahiret hakkındaki sözlerin gösteriyor ki iman konusunda da sıkıntın var.
Benim gibilerinin yorumlarını yayimlamiyacagım diyorsun.. Hani sen cumhuriyetçi idin? Nerde fikir özgürlüğü ? Hani küfür ve argo hariç herşey yayımlanacakti? Kendinle çelişiyorsun.

Sizin gibilerinin cumhuriyetmis hürriyetmis demokrasiymis... Bunlardan dem vurmanız hep yalan.. Mukaddes yerlere böyle isimler tesmiye etmek cumhuriyetin neresinde yazıyor ? Hani argo söz yoktu bu sitede ?

Hep sorunlardan bahsediyorsun çözüm üret dediğimizde de ben is bulma kurumu degilim diyorsun sen istatistikci kurumu da değilsin ama maşallah işsizlerin sayısını iyi tespit etmişsin. Demekki isteyince oluyor.

Ahlaklı olmaktan bahsediyorsun ama birçok bayanın resmini onlardan izin almadan yayımliyorsun bu suç değilmi ? Olmasa bile ahlaka uygun mu? Neyse daha çok foyaniz var da ortaya çıkarılacak... Ama uğraşacak çok daha mühim işler var. Insanların düzelmesini istiyorsanız kendinizden başlayın ... Fatihoğlu

Selma dedi ki...

Örtünmeyi hurriyet sanan koca dayağına cennetten çıkma diyen, imam nikahını, çok eşliliği kabul etmiş onursuz kadınlar bu türbanlılar.

emine dedi ki...

selma hanim ortaya bi laf atarken dusunmuyorsunuz sanirim ne alaka cok eslilik yada koca dayagini turbanlilara yasladiniz anlayamadim bn turbanliyim hurriyet falan da sanmiyorum bn dogru oldugunu dusundugum bisey yapiyorum vesana saygi duyuyorum aciksin diye seni kinamiyorum ya sen napiyorsun turbanliyi tanlis seylerle sucluyosun bak bn herkesin dusuncesine saygi duyuyorum ve bu siteden yazilan yazilari kacirmadan okuyorum bilincleniyorum cogu seye hak veriyorum lutfen rica ediyorum turbanliyi karaliycam diye kultur farkliliklarini turbanlilara yaslamiyalimm selma hnm saygilar... bize daha mantikli seylerle gelin bak cem beye adam hakli...

Fatih Köstem dedi ki...

Sapık olmasalar, öz amca'nın, Dayı'nın vs. elini tutmak zina olarak yorumlamazlar. Hasta oldukları bundan belli zaten...

emine dedi ki...

ben bu sitede mantikli syler okumaya alistim ve boyle seyler beni gulduruyor,) oz amcanin ya da dayinin elini neden tutayim ki ;)) muslumansan yanliz nikahinin dustugu kisilerle zina yapmak gunahtir dayi oglu ya da amca oglu deseniz anlayacagim turbanliyim dayimin ve amcamin elini tutmama hic gerek olmadi ama ellerini defalarca optum .) saygilar...

Fatih Köstem dedi ki...

Tokalaştın mı peki? :)

emine dedi ki...

benden yasca bi hayli buyuk olduklari icin tokalasmamada gerek olmadi.Ben elleini opmeyi terci ediyorum ;)) ayrica her turbanliyi birbiribe karistirmayin rica edicym ben tokalasiyorum da opmuyorum ;))..

Adsız dedi ki...

Açık saçlı açık giyimli bir kadın, Camiye, ibadethaneye, mescide o haliyle Dine olan saygısından dolayı girmiyor ! Ama kafasında türban olan riyakar, kendi türbanına bile saygı göstermeyerek Çıplakların içine, içkili ortamların içine karışabiliyor ! İşte fark bu Ilımlı islamcılık = Riyakarlık Sahtekarlık Din sömürgeciliği ! Vatanı 5 kuruşa satar bu dinciler.

emine dedi ki...

acik sacli acik giyinen kadin sende dine olan saygisindan dolayimi ibadethaneye gitmiyor? bn bundan 1 yil oncesine kadar acik sacli bir kadindim fakat camiye gidecegim zaman uslubuna gore giyinip yanima bir esarp aliyordum da bnc bu onsanin ici.den gelen bisey

Cem Akkılıç dedi ki...

Emine hanım bence şimdi de eşarp takmalısınız. Peygamberin eşlerinden hiç birisi BONE takmıyordu. Eşarp da saçlar gözükür.

Şimdi elbette haklı olarak kimse özgürlüğüme karışamaz diyeceksiniz. Doğrudur, kimse kimsenin özgürlüğüne karışmasa keşke. Mesela milletvekili yazarlar 5 yıldır hapisteler. Üzerlerine atılı suçlar kanıtlanamıyor. Parasız eğitim isteyen öğrenciler hapislerde. Bunların hesabı elbet sorulacak…

Beni yanlış anlamayın ama iş türbana gelince özgürlük naraları atılıyor. Özgürlük sadece türban için olmamalı.

İsteyen herkes boneli türban taksın ama bunu dinin emri diye kimselere yutturmasın.

Dindarız diye ortaya çıktılar ama dindarlık göremedik hiç birisinden. Emine hanım dinini tam olarak yerine getiriyor olabilir. Ancak kendiside biliyor ki küçük bir azınlığa dahil bu konuda.

Biz türbanlı kızları camilere girip çıkarken göremiyoruz. Türbanlı kızlar parklarda, ultra lüks alış veriş mağazalarında fink atıyorlar.

Diyeceksiniz ki onların hakkı değil mi? Değil kardeşim. Eğer sen İslam adına, din adına millete türbanı zorla kabul ettiriyorsan, o millet senden bunu bekler. Uyku hariç kendini dine vermeni bekler.

İddia ediyorum; sokakta 100 türbanlıdan 2 tanesi bile Kuran’dan 2 ayeti okuyamaz.

Mesela kapanma Hıristiyanlarda da var. Ama onlar kapandıkları zaman hakkını veriyorlar. Parkta öpüşen bir tane patrişya göremezsiniz. Ya da daracık etek giyip kalçalarını belli eden tek bir örtülü Hıristiyan kadına rastlayamazsınız.

Biz türbanlıları eleştirirken yemediğimiz hakaret kalmıyor. İyi de o türbanlılar neden düzene sokulmuyor? Demek ki istenilen kadın modeli buymuş ve biz haklı çıktık.

Açık ve net yazıyorum; türban Siyasal İslamcıların ellerinde patlamıştır. AKP toz olup gittiğinde hepsi kafasını açacak.

Burçin Çeliker dedi ki...

akp tarafından Sezeryan yasaklandığı için doğum yaparken ölen türbanlı kadının türbanlı akrabaları bas bas bağırdılar bugün hastanede... Hem üzüldüm hem acı acı güldüm. Eeee versinler tayyip'e oy versinler...

Adsız dedi ki...

Kendilerini yeni çağın türbanlısı olarak adleden tipler. Hem türban takıyo hem de bol makyaj yapıyor. Arada ayak bileklerine hal hal... topuklu ayakkabılar falan giyiyorlar. Adres : İstanbul herhangi bir yer.

Yemiyo tabii kuralları her şekliyle uygulamak. bu işin de modasının olmayacağını anlamıyorlar. Çünkü tarikatçı kaşarlar hepsi. Din falan hikaye.

Kapişş?

Adsız dedi ki...

Üstad merhaba,

Belliki bu bölüm türbanlı zatlar ya da bu zatların yakınındaki karşı cinsler tarafından sıkı takip edilmekte.

Rica ediyorum bu türbanlı zatlardan, hele şu geçirdiğimiz, aşırı yaz sıcaklarının bunalttığı günlerde 15-20 dk.da bir yıkanıverin yahu, ne bileyim kısa mesafeli yolculuklar seçin ve uğradığınız her yerde en azından bir abdest alın (sabunlu), yemin ediyorum 3 metre uzakta bile olsak leş gibi ter kokunuzdan havale geçiriyoruz, hele otobüs,metro gibi toplu taşıma araçlarında, kapalı salon, sinema, tiyatro gibi toplu yaşam alanlarında vallahi balçığa düşmüş kedi yavrusu gibi hava alacak delik arıyoruz, allahım o nasıl bir ter kokusudur ki, hani ivedik tiplemelerinedeki apış arası kokusu yada yanmış külotlu çorap -terle karışık hamurumsu çorap- kokusu varya vallahi yanında gül suyu kalır yav. Yalanım varsa 2 gözüm önüme aksın o rezalet ter kokusuna maruz kalmaktansa 1 gün boyunca ajdar dinlemeye razıyım, birde o tarifi imkansız kokunun üstüne deodrant sıkanlarınız yok mu, kuran çarpsın sabah uyanır uyanmaz makyajsız bülent ersoy görmüşe dönüyorum, bilmem bu benzetimlerle durumun vehametini yeteri kadar anlatabiliyor muyum? Hele bakın şimdi ramazan ayındayız, sevaptır hem, bol bol suya sabuna dokunuverin, allah aşkına yahu...

Adsız dedi ki...

allah bin kat razı olsun o fethullah efendiden iyiki böyle türbanlı bir kadın tiplemesi çıkarttı da sıradanlaşan fantazilerimiz renklendi.İnanın o türban olmasa hiç ilgi çekmeyecekler.Sosyal medyaya bakıyorum yüzbinlerce makyajlı çeşit çeşit türbanlı var.Hepside yazılarında allah kitap derken aynı anda sevgililerinden söz ediyorlar.Flickr sitesine bakıyorum, türbanlıları binlerce, nereye baksam herkes türbanlı peşinde.türban videoları milyonlarca tıklanıyor.bikinili kadınlara bakan bile kalmadı artık.

yukarıda arkadaşın birisi dönme,transseksüel olayına girmiş.acaba onların durumu ne olacak?erkekten dönüp kadın olanların kafa kılları günah kapsamına girecek mi? onlara türban takacaklar mı?

Fethullah efendinin bu konuda acilen bir AYET-GENELGE yayınlaması iyi olur :)

Cem Akkılıç dedi ki...

FATİHOĞLU benim imanım seni neden alakadar ediyor? Sen Gülhane Parkı’na git biz Müslüman’ız diyerek parklarda öpüşen türbanlı kızlara iman dersi ver bence. Hatta bu iş için eline büyükçe bir megafon al. Bakalım kaç tane türbanl seni dinleyip, imana gelecek?

Sonra gel düşüncelerini burada paylaş bizimle.

Bu sitede fotoğraf yayınlamam suç değil Fatihoğlu.

Neden mi dersin?

Çünkü embed kodu ile yayınlıyorum. Yani GÖMME sistemiyle.

Bu şu demek; fotoların kaynağı sorumludur. İstersen işi bilen bir avukata sor açsın sana kitaptan okusun kanun maddesini.

Ayrıca sizler ne biçim bir muhafakarsınız yahu?

Sosyal medya seksi türbanlı kız fotoğrafı kaynıyor. Bu konuda hiçbir çaban oldu mu Fatihoğlu? Eminin olmadı çünkü sıkmabaşlı kızların görüntüleri, nette fotolarını yayınlamaları sizleri hiç ırgalamıyor.

Siz ne kadar iki yüzlü yaratıklarsınız Fatihoğlu?

Evet zırt pırt NUR 31 suresini kopyala yapıştır yaparak yorum atanların yorumlarını yayınlamıyorum.

Görüntü kirliliğinden öte Google sitemde tekrar yazılar yani SPAM tespit ediyor. Senin kafan basmaz bu işlere Fatihoğlu. Sen zaten namazda kılmayan birisin eminim.

Git bence bir mağarada yaşa.

Adsız dedi ki...

Şuanda Konya'dan Alaaddin tepesinden cepten yazıyorum.Etrafta yaklaşık 30 küsur türbanlı kız öpüşüyor.Manzarayı görmeniz gerek. hani bunlar dindar gençlikti?

Alaaddin tepesi görülmeden bence türban sorunu çözülmez.Resmen insanların içinde öpüşüyorlar sevgilileriyle.

Adsız dedi ki...

Yazıklar olsun bu AKP'lilere... Yaralı askerimize oruçluyuz bahanesiyle KAN vermediler. Ama bir Suriyeli sığınmacı terörist yaralansa koşa koşa kan verirlerdi.

İzmir halkı ayağa kaltı ve kan vermek için yollara düştü.Trafik kilitlendi şehirde.

O İzmir halkına gavur diyorlardı.

Dilara dedi ki...

Almayada yaşıyorum. İslamcıların burada dolandırmadığı Türk kalmadı.Hatta geçen yıl Alman polisi buradaki bir islami holdinge baskın yaptı.Yazık islamı ne hale getirdiler.bir arkadaşımın tavsiyesi ile girdim siteye tesekkürler takunya libidocusu takipteyim.

Adsız dedi ki...

Cem Akkılıç a teşekkürler biz de mahrem yerlerin kapalı olmasını temenni ediyoruz. Kafa Kılının normal insanları tahrik etmeyeceğini biliyoruz.

Adsız dedi ki...

Tanıdığım başı açık bir arkadaşım vardı.çok güzel bir kızdı ama ablaları kadar güzel değildi,türban takmaya başladı ve erkekler tarafından daha çok bakıldığını gözlemledim.bu duruma en çok ablaları sevindi kızın çünkü kardeşlerine en az kendileri kadar bakılmalarına çok sevindiler ve hiç türban takmama kararı aldılar.

Adsız dedi ki...

TÜRBANLI KIZLARA yazıyorum bunu;
Kapalı olup da dudak büzdüğü boy boy fotoları twittera feyse koyan türbanlı kızlar neyinpeşinde siniz ? Şekilsizler.

Adsız dedi ki...

Bakın bnde bnu anlamyrm zaten.. Bende bozle insan5ara sonuna kadar karsiym yanlz bunu tm insanlarda addetmemek lazm.ben turban ble takmyrm. Pece takyrm. Buda benim musluman oldugmun kaniti. Ben konuza islami boyut un da bakiyorum . o dışarıda ki başörtülü insanların çoğu namaz bile kılmıyordur belki. ve bu insanlar bana göre zaten müslüman degillerdir. alimlerin bu konuda bir çok görüşü vardır. Bu arada basortusunu inkar ediyorsnuz . onca alimin görüşleri umrunda değil sanırım

Cem Akkılıç dedi ki...

Sen alimleri bırak Kuran'da ne yazıyor ona bak. Kuran başınızı değil kıçınızı örtün diyor.

Adsız dedi ki...

Yeni nesil liberaller sanırım kadınların el, yüz ve ayak dışındaki yerlerini kapatmasını şiar edinmiş. Ya biz Türkler yeni bir liberallik icat ettik yada liberallik konusunda baya bir cahiliz. Üzeri liberal bir örtüyle kapatılmış muhafazakarlık. Hiç kendi kendine sormadın mı bu nasıl Tanrı benim ne giydiğime karışıyor diye? Neden mutlak kudreti olan bir yaratıcı gidip insanların ne giyeceğini anlatır uzun uzun. Neden Tanrı erkeği kadından aşağı yaratmış. Neden lanetli halklar var?

Adsız dedi ki...

Kapalılık geriye gidiştir. Kimse tesettüre girmemeli ve gayet belli aslında sonunun neye varacağı at gözlüğü var bunlarda..irana baksalar görecekler kadına ardından gelen yasakları

Adsız dedi ki...

Ben bu sayfada yeterince yorum okudum. Ve hepsi de bir genelleme içerisinde. Siz benim anneme başı kapalı olduğu için akpli o... diyorsunuz. Bence sizin yaptığınız bir dine saygısızlıktır. Ben demiyorum ki (ayrıca islam da demiyor) başını örtsün de sonra ne yapıyorsa yapsın. Başı kapalı kızlarımızın özgürlükleri kısıtlanmıyor mu? Hangi başı kapalı kızı üniversiteye alıyorlardı. Ayrıca güneş gözlüğü ne zamandan bu yana erotik bir simge oldu şaşıyorum. Bu ülkede görüşü ne olursa olsun insanlar dostça yaşıyor. Ama sizin sayenizde ilerde kadınlar ayrılacak belki de. Islam hoşgörü dinidir. Ben zorla eşarp takılmasına karşıyım. Ve arkadaş kapalı kadınlar bikiniyi öyle değil böyle giyeceksin demiyorsa, açık kadınlar niçin başını öyle kapatma böyle kapat diyor. Umarım yayınlarsınız...

Cem Akkılıç dedi ki...

Sen de diğer İslamcılar gibi başka tarafından anlamışsın… Bu sitede türbanlı kızlara o…pu diyen tek bir yazı bulamazsın. İftira atmak ılımlı İslam’da günah değil tabi.

Bir de güneş gözlüğü meselesine gelmişsin. İyi yapmışsın. Ama o konuyu da başka tarafınla anlamışsın.

Biz güneş gözlüğünün türbanlı kızları seksi gösterdiğini söylemedik hiçbir zaman. Biz dedik ki; başımızda AYET taşıyoruz diyerek, o AYET’in üzerine neden güneş gözlüğü konduruyorsunuz dedik.

Ama size bunları anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zor biliyorum.

Hemen çıkıp açık kızlarda kafalarına güneş gözlüğü konduruyorlar dr çıkarsınız işin içinden.

İkiyüzlüsünüz… Bunu dünya biliyor.

Adsız dedi ki...

sayın cem bey yazınıza bakıyorum ilk paragraf inceden bir mesaj veriyor, ardından 4 paragraf güneş gözlüğünü yorumluyorsunuz. Tebrik ederim gerçekten. Düşünceleriniz hoşuma gitmese de geçiştirmenizi beğendim.

Adsız dedi ki...

bence islamcılar saç telinden tahrik olmuyorlar kadınların hep kalçalarına bakıyorlar çünkü. bu türbanın siyasi bir bez parçası olduğunu kanıtlıyor. gerçi cem bey yeterince kanıtlamış... teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Küfretmiyorum, adını söylüyorum; bunu lütfen sansürlemeyin: Bu şerefsiz adnanhoca denen köpeciği niye koydunuz bu sayfaya?

Cem Akkılıç şerefsizi diye başlık açanlara dedi ki...

http://cemakkilicserefsizi.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

yakında bu yazılanlar olur bence.Baksanıza Kürdistan'ı kuruyorlar resmen.

Adsız dedi ki...

Kuran-ı Kerimde kapalılık geçmiyor diyen arkadaşlara söylüyorum Kuranı Kerimi bi kere okudunuz mu?okusanız bilirsiniz ben bir İmam Hatibim yazıklar olsun sizeeee...Din keyif değildir

Adsız dedi ki...

şu halinle cem akkılıç boş yaşayıp boşa gideceksin işte senin gerçeğin bu.

Sercan Çiçek dedi ki...

Gogusleri gotleri açik olsun. Yeter ki, saçlari, açik olmasin. Beyinsiz, mahluklardaki, kapanma zihniyeti

Adsız dedi ki...

YAV KARDEŞİM NE ALAKASIZ İNSANLARSINIZ SİZ YAA O NE GİYİNMİŞ BU NEDEN TAKMIŞ NERDE YAZIYORMUŞ. SİZE NE AÇIK OLAN BAYANIN GİYİNDİĞİ YADA KAPALI BAYANIN GİYİNDİĞİ KIYAFETLER VEYA HALLERİ ONLARIN BİLGİSİ OLMAKSIZIN YAYINLAMAK YADA YORUM YAPMAK SUÇ. ŞİMDİ SEN ONUN GÖRÜNTÜLERİNİ YAYINLADIN DİYE ODA SANA ANA AVRAT KÜFÜR EDER. YADA SENİN DEĞERLERİNİ AŞAĞILAR. ŞUAN NE AÇIĞI NEDE KAPALISI DÜZGÜN Bİ HAL İÇİNDE. O YÜZDEN TEK BİR KESİME SALDIRMAK DOĞRU DEĞİL.

Cem Akkılıç dedi ki...

Suç olduğunu nereden biliyorsun kanun koyucu musun? HTML kodu ile alınan fotoğrafları gömme sistemi ile başka bir yerde yayınlamak SUÇ DEĞİLDİR.

Aç kanunları öğren sonra gel yorum yaz.

Adsız dedi ki...

Sayın Cem bey yazdığınız kurgulama tıpatıp Persapolis filmine benziyor.
İzlemeyenler varsa kesinlikle izlemeli.
(YouTube da türkçe dublajlı olarak bulabilir)

Son zamanlarda bir çok site de bazı yazarların "medeniyet açmaksa bedeni hayvanlar bizden medeni" yazdıklarını görüyorum.
Yine birtakım siteler de bir yazarın yorumunu okudum çok hoşuma gitti buraya da yazmak gerekiyor.
Medeniyet dediğin kapatmaksa bedeni, denizdeki midyeler bizden daha medeni!

Hepsini bir kenara bırakalım bu sözde dindarlar hiç mi belgesel izlemez?!
Afrika da hala bazı kabileler de insanlar çırılçıplak dolaşıyorlar.
Afrikalı adamla röportaj yapılırken önünden arkasından çırılçıplak kadınlar geçiyor.
Adamda tık yok! Dindarlar kesin şöyle düşünür adamlar iktidarsız! Nah iktidarsız!

Hani bu adamlar cahildi? Hani bu adamlar vahşiydi? Hani bu adamlar yamyamdı?!!!

Bu yazdıklarıma inanmıyorsanız gidin araştırma yapın!
Bakın bakalım hala çırılçıplak gezen kabileler varmıymış yokmuymuş!

Yalnız bunların üzerine türban konusunu bir kere değil anlayıncaya kadar düşünmenizi temenni ediyorum.

Ben şu yaşıma geldim saçtan tahrik olan bir erkek görmedim var mıdır? Belki...
Ama inanın bana türbandan tahrik olan erkekler gördüm ve hala görmekteyim!

Cem Akkılıç dedi ki...

Okuduğum en iyi yorumlardan biriydi. Teşekkürler...

Ben şu yaşıma geldim saçtan tahrik olan bir erkek görmedim var mıdır? Belki...
Ama inanın bana türbandan tahrik olan erkekler gördüm ve hala görmekteyim!

Adsız dedi ki...

Bu tarz yazıları ve bu yorumları okuyunca diyorum ki iyimi cehennem var ve bu türbanı eleştiren ,Müslümanlıkla alakası olmayan kişilerin dalga geçmesini hayır yani dinime laf eden Müslüman olsa bari neyse bu kişilerin varlığını hissettikçe cehennem e odun atasım var .. Tüm bu günahkar insanlar için daha sıcak ol cehennem ..:)

Adsız dedi ki...

bakıyorum da ne kadar cahil insan varmış böyle gerçekten üzücü

Adsız dedi ki...

Kadinların kafa kılı çok önemli yobazlar için. Kıl şerefsizler. İyi yapıyorsun Cem Akkılıç az bile bunlara.