Cem Akkılıç

Cem Akkılıç
Takunya Libidocusu
türbanlı kızlar uydurma ayet nur 31

Arap’ım uyan artık…

Önünüze attılar Türban’ı, oyalansın enayiler dediler.

Arap’ım uyan artık derin uykundan… 

Rengarenk paçavra beziyle İslam olmaz…

Olsa olsa İslam'a hakaret olur!

Arap’ı kardeş ilan etti oy verdiğin adam, benzin oldu 4.5 lira…
Sünnetsiz Amerikalı kaç paraya alıyor benzini biliyor musun?..

Haberin yok tabi…

Kardeş kardeşi düdükler mi?..

Arap Arap’ı öper mi?

Sana boyun eğmeyi öğrettiler.

Koyun gibi melemeni istediler.

Avuç açmanı beklediler...

Bir okka ekmeğe iman ettirdiler!

Arap’ım uyan artık derin uykundan…

Gâvur elektriği icat etti, sen ampûle tapındın.

Rengarenk bezle İslam olmaz Arap’ım…

Uyan artık derin uykundan…

Bir Mustafa Kemal daha yok sana bağımsızlığını verecek!

Uyan Arap’ım uyan…

Yoksa kolla bile çıkartamazsın gireni,

Salavat getirsen nafile!..


Cem Akkılıç
15 Ekim 2011

Türban kafa kıllarını kapatır, kalçaları değil!..


Çıfıt bezi Turban Türk kültüründe YOK!..  Buyurun kanıtları


 













Bu sitede kesinlikle REKLAM yoktur



Sağ sütunda bulunan tüm resimli başlıklar konuyla alakalı yazılarımdır. Ayrıca yazıların içersin de bulunan kırmızı renkli altı çizili kelimeler video ya da tesettür konularıyla ilgili diğer sayfaların linkleridir.



Zevke gelen Yobaz

Atatürk ve Cumhuriyet düşmanı gericiler Cem Akkılıç ismini duyunca kabus görmüş gibi kan ter içinde kalırlar. 

Geçenlerde bir yerde okudum, Yobaz’ın birisi kendi kendine beyin masturbasyonu yapmış. Beni kastederek, ''p*zevengin bir sürü sayfasını kapattırdım'' demiş. Ben kapanan sayfa falan göremiyorum sevgili okuyucularım. Takip edip şu an okuduğunuz Takunya Libidocusu Ekim 2011 itibarıyla 2 milyon ziyaretçiyi çoktan geçti. 


Bilmeyenler için söylüyorum; sitemizin canlı ziyaretçi sonuçları bu sayfaların ta en altındadır. Hani maşallah verdikçe veriyor… Benzin istasyonlarındaki sayaç gibi pıt pıt atıyor.

Küfür edip, katı dışkısını ağzından boşaltan Yobazlara gelince; p*zevengin kim olduğunu bu millet Gülhane parkı gibi halka açık yerlerde görüyor. Görmeyenlerde sitemizden öğreniyor. :)


NOT: Dincileri hop hop hoplatan sayfamız. Mevzuyu merak ediyorsanız lütfen buradan bakın.



Videoyu hazırlayanlara teşekkürler. Çevirip çevirip izlemekte fayda var.


40 metreden frikik golü
AKP'yi savunan mandacı gericilerden hiç BAĞIMSIZLIK lafı duydunuz mu?
Ya peki; BAĞIMSIZ İslam ülkesi gördünüz mü?
Hıristiyan puta tapıyor, bunlar Amerikan Ampulüne.

27 yorum:

Mesut dedi ki...

Cem Akkılıç üstad şiir gibi yazmışsın. Sürekli takip ediyorum yazılarını. Helal olsun... Gerçekleri bu kadar yalın ve çarpıcı aynı zamanda büyük cesaretle göstermen takdire layık...

Adsız dedi ki...

Az bile yazmışsın hocam daha bugün sokakta ne türbanlılar gördüm. Normal kadınlar ilgimi çekmez oldu… Tesettürlü görünce içim bir tuhaf oluyor… Hemen tavlamak geliyor içimden… Zaten kaçamak bakışlar atıyorlar etrafa. Benden de helal olsun sana Cem Akkılıç… Aynen devam…

Nico Nelis dedi ki...

Takunya Libidocusu'na abone olamiyorum. Yardim edin lütfen..

Kenan dedi ki...

bir sağ yanak bir sol yanak... Şakirtleri tokat delisi yapmış bu site. Asıl merak ettiğim bu siteye gelen yobazların yüz ifadeleri:)

Cem Akkılıç dedi ki...

Sitemize ABONE OLMAK son derece kolay. Sağ sütunda bulunan ABONE OL penceresini tıklayarak açılan pencereden ATOMU tıklıyorsun. Hepsi bu.

Ayrıca MOZILLA TARAYICI kullananlar için SOL ÜST köşeden YER İMLERİNİ tıklayın ve açılan pencereden abone olun...

Son derece kolay...

Engin Deniz dedi ki...

Öncelikle selamlar. Ben yunan göçmeni bir ailenin ferdiyim. Genelde aileler hangi dine mensup ise çocuklarda aynı dine mensup olurlar. Benim ailem ortodokstu ve gelenekten bende ortodoks oldum fakat pek çok vicdansal ve mantıksal hataları olduğu için (yada bana göre hata kabul edilebilecek) bir türlü benimseyemedim. Ailemden ayrılıp İngiltereye okumak için gittiğimde protestanlıkla tanıştım. Zamanında rahiplerin cennet tapusu, günah çıkarma ücreti ve din adamlarının söylediklerini sorgulamaması gibi katı ve saçma kurallarına karşı çıkan bir adam ile başlamış bir mezhep. İyice araştırdığımda akıl ve gönül birliğinde bu dini kabul ettim. Şimdi diyeceksiniz ki bu adam ne diyor ne demek istiyor? Anlatayım. Türk olduğumdan dolayı arkadaşlarımın ve çevremin çoğu islam dininden. Bazılarının öyle yanlış düşünceleri var ki. Göreceli düşünceden de bahsetmiyorum. Sahiden yobazlık kıvamında düşünceler. Örnek vermem gerekirse bir sohbet sırasında arkadaşımın laikliği dinsizlik, din düşmanlığı olarak görmesi ve bu görüşü çok normal gibi ifade etmesinde çok büyük bilgisizlik, sorgulamama, araştırmamayı gördüm. İnanın Yunanistan ve İngilteredeki insanlar türk olduğumu öğrendiklerinde Atatürk'e hayranlıklarını belirtiyorlar. Arkadaşım dediğim şahıs ise Atatürk'e değil, kim olduğu bilinmeyen bir adama inanıyor. Türban konusu yeni yeni başlarken merak ettim ve bu konuda Kuran'ın ne yazdığına baktım. İlginç tarafı sizinde sitenizde belirttiğiniz gibi mahrem yerlerin örtünmesi olarak geçiyor ve insanlar okumadan birilerinin dediğini doğru kabul ediyorlar. Hz Muhammet'e ilk emir oku olmasına rağmen. Ben yahudi, hıristiyan ve müslümanlıkta bir fark görmüyorum ve hepsinin öğretilerinin aslında aynı olduğunu düşünüyorum. Müslümanın yobazı sarıklı, şeriyatçı, hıristiyanlığın yobazı müslüman teröristtir diyen, Kuran'ı kutsal kitap olarak görmeyen, yahudilerin yobazıda öldürmeyi günah saymayan. Böyle çok örnek buluruz. Sitenizde de bahsettiğiniz gibi bir din, masum duygular ve mantıkla din olur. Son olarak Tanrının bizi diğer varlıklardan üstün kılması bize akıl vermesidir. Kullanmayanı insandan saymam. Siteniz ve cesaretiniz için sizi kutlarım.

Nilgün dedi ki...

fevkalade bir site hazırlamışsınız. Adeta saplandım kaldım... Bir arkadaşımın önerisiyle ulaştım sitenize. Canı gönülden teşekkürler Cem bey, umut veriyorsunuz... Sonuna kadar Cumhuriyetimizi savunacağız... Hainlere inat, vatansatıcılarına inat mücadelemizi vereceğiz....

Adsız dedi ki...

BUNLARIN DEVRI OYLE BASINI KICINI ACIICAKSIN KAFANI KAPIYCAKSIN ISTERSEN BIKINIYLE GEZ AMA YETERKI KAFAN KAPALI OLSUN:)

Nural Gunaydin Coşkun dedi ki...

Türbanlıların genelinin tüm düşüncelerinde cinsellik ön planda olduğundan ister istemez her duruşuna da yansıyor, ellerinde değil zavallıların. Temel iç güdülerini kontrol altına alamıyorlar.

Adsız dedi ki...

deve hörgücü gibi kafalarını dikiyorlar,naylonu bastırıyorlar kafalarına,neymiş din böyle emrediyormuş,saç kılın görünmeyecekmış,iyi desaçı kapalı kıçı açıklar ne olcak?

Adsız dedi ki...

sanırım gerçekten harpte olanlardansınız bazıları ülke yönetimini belediye muhtarlık gibi
değerini önemsizleştiriyor küçümsüyor liboşlaştrılmasını istiyor akbabalar av ölmeye yakın etrafta uçuşurlar emperyalizmin ayak izleri görüldü akp ye karşı taş ve sopalarla muharebe vereceğiz
öyleye böyle...

Adsız dedi ki...

Bence aşağılık kompleksleri var
Kapansalar da "seksi" olmak istiyorlar
Çünkü bu mutlak kadınsı bir gerçektir
Hem kapan hem erkeğini kazanmak için dikkat çek
Kadınsı güzel ol

Adsız dedi ki...

Deniz Feneri tokatçılarına birşey olmayacak kafanızı yormayın. Arada akrabalık hısımlık ilişkileri olan bir aile davasından bir cacık çıkmaz. İş ahirete kaldı :)

Adsız dedi ki...

türban arap takısıdır.şu an dinle hiçbir ilgisi yoktur,sadece siyasi bir tarafın

simgesidir.kimse şu anda allah için türban takıldığını söylemesin komik

duruma düşer.bu ülkede tek azınlık safkan TÜRKlerdir.bakarsan herkes

TÜRKtür ama sözde , kan olarak 8 ile 10 milyon arası TÜRK var.gerisini

görüyorsunuz zaten hep arap kırmalar.

Adsız dedi ki...

Arap ülkelerine özenen onlar gibi olmak isteyen bu insanların islama zerre kadar saygısı olduğunu düşünmüyorum ya da aşırı cahiller. Kuranda da yazıldığı gibi gözlerine perde inmiş bunların. Mesele arapçılıksa nerde kaldı islam? Hz. Muhammed bizzat dememiş miydi arap üstün ırk değildir üstün kişi Allaha en yakın olanınızdır diye? Arap ülkelerinde de rezalet diz boyu, islam adına yapıldığı söylenen onca rezalet saçma sapan kanunlar tamamen kadını esir etmeye aşağılamaya yönelik. Öyle olmasa zina yapan erkek de ağır şekilde yargılanırdı değil mi? Bir düşünün arap ülkeleri neden gelişmiş ülkeler arasında yok? Nüfusun büyük çoğunluğunu oluşturan kadınların kendi ülkelerine iyi bir eğitim almış olarak hizmet etmeleri engellendiğinden olabilir mi? Koskoca ülkenin yarısı istediği gibi eğitim alıp çalışamıyor ne beklersin ki o ülkeden? Ayrıca islamın doğduğu topraklar olan Suudi Arabistan şu anda Amerika Birleşik Devletlerinin ortadoğudaki en büyük destekçisi. Suudi Kralı ailesi ve yakın dostları milyon dolarlık arabalara binerken kalan halk açlıktan sürünüyo. Arapları yakınen tanıyan biri olarak bunları söylüyorum. Suudi bir erkekle bir yılı aşkın bir beraberliğim olmuştu. King Saud Universitesinde Sıhhiye bölümünde okuyodu yani Kralın en büyük yardakçısı olan üniversitede. Misafirliğe gelen amerikalının coninin haddi hesabı yoktu benden çok conilerle ilgileniyodu bana tek aşk şiiri yazmayan adam facebook'ta sadece üç gün görüştüğü amerikalı arkadaşı Sam'e dostluk manileri yazıyodu. Bu kadar da değil, onun facebook'ta üç tane amerikalı coninin kucağına boylu boyunca uzanmış sırıtırken çektirdiği fotoğrafını gördüm. Bütün bunları yazmamın sebebi bir kişi bile olsa bir ders çıkarsın kimse arapçı olmasın, tamam arapça öğrensin hatta özellikle öğrensin ki Kuran-ı Kerimi tam olarak anlasın da arapçı olmasın. Arapçılık islam demek değildir. Saygılar.

Şortla NAMAZ kılıyor TIKLA izle. dedi ki...

Fethullahçılar Kuran'ı yerle bir ettiler. Üstte yazanı tıklayın izleyin.

Adsız dedi ki...

:D:D

Görsel Eğitimci

Adsız dedi ki...

AŞLARINDA AYET KIÇLARINDA DAVET TÖVBE TÖVBE ..

gturan dedi ki...

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/25348/19412659/1/first-lady-lerin-sikligi.aspx

KATAR'IN FIRST LADY'SINE BIR BAKIN, BIRDE BIZIMKISINE BIR BAKIN. ARAP'IN FIRST LADY'SININ SACLARI GAYET GÖZÜKÜYOR? BIZIMKILER ISE YOK SAC TELI YOK KIC TELI YASAK DIYE ABARTIYOR

Handan Suda dedi ki...

Her zaman olduğu gibi muhteşemsin Cem Akkılıç. Sen gerçekten çok özel bir insansın. Yobazları hop oturtup hop kaldırıyorsun.

Ayşenur dedi ki...

-Merhaba! Ah!! .. =( ATAM burada olsan , Bize bıraktığın Ülkenin halini görsen , =(( .. Ağlardın !! ..
Böyle bir Ülkede Nasıl kemiklerin sızlamaz ki ATAM ? .. Ya bizim !! Asıl bizim mi sızlamıyor, içimiz cız etmiyor ?? Türban mış ! hah sanki o rengarenk giysilerle bir anlamı kalacak !! .. Türban diye birşey islamımız da yoktu ki ... Sadece baş örtüsü vardı .. fakat türban gibi saçımız belli olan değil ,saçımızın tek bir teni bile gözükmeyecek şekilde emredilmiştir .. ayrıca baş örtüsünü öyle giysilerle değil , düz - kollara uzanan giysiler ve dirsekten de aşağı uzanan etek , ve çorap emredilmiştir ... Yüzümüz hariç bir yer dahi açık veya uygunsuz desenli olduğunda o kişi kapalı sayılmaz !!! ben şu anda inanın ki 14 yaşındayım - kızım , Fakat; böyle ahlaksızlık ne gördüm ne de duydum !!! Sevgili ATAM şu ana kadar ölmemiş olsaydı inanın ki Sevgili ; abilerim - aplalarım - kardeşlerim , O Yüce fedakar insan Burada Olsaydı Bizim Ülkemiz Dünyalar arası 1. olurdu !! Değil kavga açmak ; Diğer ülkelerin hepsi sıkı dost ülke olmak için didinir dururdu !! Bırakın bunu böyle ahlaksızlıklar olmazdı !! =(( Acaba nereye gidecek bu işin sonu !!!

Adsız dedi ki...

Bu blogun en sevdiğim sloganı; Türban kalçaları kapatmaz. Hihihi...süpersin Cem abi.

Handan Suda dedi ki...

Tek kelime ile harika bir yazı. Şiir gibi resmen.

Adsız dedi ki...

bunların uyanacağı falan yok. Amerika resmen sömürüyor gık diyemiyorlar..

Adsız dedi ki...

Uyanmaz bunlar... Nüfusları 1.6 milyar oldu 7 milyonluk Yahudiye posta koyamıyorlar... Ne uyanması :)

Çapulcu Mert dedi ki...

üstte Handan Suda hanım neye göre yorum yazmış anlayamadım.Keşke açıklasa da anlasak. Ne demek istediği gerçekten anlaşılmıyor. Handan Suda hanımdan rica ediyorum. lütfen açıklayıcı bir cevap versin.

Adsız dedi ki...

Cem Bey iyi hoş demişssin de insanlar insanlarımız artık o örtüyü namus örtüsü olarak görüyor aşırı islamcı bir ailede büyüdüm. zorla kapattırıldım dövülerek hatta. evlenince ilk işim başımdaki o laneti çıkarmak oldu. benm gibi olan çok insan var çevremde hatta birçoğu evlendkten sonra bile açamıyor başını.