Cem Akkılıç

Cem Akkılıç
Takunya Libidocusu

Dakka dukka…

Rahmetli altın tüccarı kadayıfçı Necmettin Erbakan’ın yarattığı, Sayın Tayyip’in zamanında mantar gibi çoğalan, şekilsizlik abidesi Türban’ı ve onu takanları bir an için gözünüzün önüne getirin…

Klasik çoğunluğu oluşturan türbanlıların, türban takmayan kadınlardan ne gibi farkları olduğunu düşünün!

Renk cümbüşü bone üstü parlak bezlerle, sadece kafaları ambalajlı değil mi?..

Dakka 1 gol 1, işte türban’ın siyasi sembol olduğuna dair geçerli bir kanıt.


Evet, gerçekten bunların ne farkları var çağdaş ve uygar kadınlarımızdan?

Tamam, kafalarının dışı gibi içleri de gerici, çoğunluğu Atatürk’ü sevmiyor. (Biliyorum şimdi birileri çıkıp Atatürk’ü sevmek şart mı diyecek) Ancak şöyle bir baktığınızda, türbanlı kadınlarda kafalarının ambalajlanması dışında hiç bir fark yok. 10 erkekten 7'si, bu sözde ''kapalı''  kadınları seksi buluyor, diğer 3'ü ise siyasi sebeplerden olsa gerek tersini söylüyor.

Kuran’da; hadi Türban kelimesinden vazgeçtim, Nur 31 ayetinde ''SAÇ'' ya da ''BAŞ'' kelimeleri bile geçmiyor. Erkekleri tahrik edecek bölgelerinizi örtünün diyor. Söz konusu olan; kadının kapatması gereken bazı mahrem et kısımları, kafa kılları değil. Ancak dayatılan A.B.D'nin ılımlı İslam'ı olunca, siyasal İslamcılar, daha anlaşılır ifadeyle dini siyasete maydanoz edenler Kuran'a düpedüz karşı geliyorlar.

Acaba bu konuda da bir ANKET falan mı düzenlesek?..

Erol Çetiz isimli okurum, Türk kültüründe olmayan sıkmabaş modeli ve onu takan gerici kadınları çok güzel ve keskin bir üslupla kaleme alıp bana yollamış ve ben de yazısını yayınlamıştım. Ne diyordu Çetin o yazısında; Türk kültüründe türban yoktur. Başörtüsü diyerek kültürümüzde olmayan bir şeyi maskeliyorlar… Bu maskenin arkasına soktukları Türk kadınını küçümsemekte doğru değil… Ancak sindirilmiş, baskı altına alınmış, kişiliksizleştirilmiş türban takan kadınlarda, başları açık modern hemcinslerine içten içe heveslenip, onlar gibi yaşamak, onlar gibi insan haklarından faydalanmak istemelerine rağmen, sanki onlar günâhkarmış gibi davranmaları da iki yüzlülükten başka bir şey değildir.

Tekrar soralım; eğer türban adı verilen rengarenk paçavra gerçekten İslam’ın emriyse, neden bunu İslam’ın orijini Araplar takmıyor?..

Araplar kâfir mi yoksa?

Bir de diğer husus şu; türbanlı kadınları-kızları hiç camiye girip çıkarken göremiyoruz?.. Elbette din insanın kendi seçimidir ve öyle bırakılmalıdır. Ancak kafaları sıkı sıkıya poşetleyip, milletin gözünün içine sokar gibi her yerde, özellikle ultra lüks alışveriş merkezlerinde, 4 çarpı 4 lüks ciplerde, park-bahçe ve bostanlarda fink atanların neden camilerde gözükmediği sorusu aklıma geliyor!..

Ben kafamı poşetledim, İslam’ı uyguluyorum ve bana ayrıcalık gösterilmeli demeye getirenlerin camiye gitmelerini falan beklemiyorum. İlk önce İmam destur çekip, o kıyafetleriyle bunları sokmaz zaten camisine. Çünkü abdestinde bir kıymeti harbiyesi olmalı…

Dakka 2 gol 2, işte türban’ın siyasal bir sembol olduğuna dair en güzel kanıt.

Yok eğer bunlar başka türlü kapanıp, camiye gidiyorlarsa, o zaman türban ne işe yarıyor?

Ya peki;  ‘’Atatürk’ü sevmek zorunda değilim’’ diyen bir haine, birisi de çıkıp, ‘’ben de peygamberi sevmiyorum’’ derse ne olacak?.. Kendisine beklediği hoşgörüyü gösterebilecek mi?

Bu nedenle; maçın sonuna doğru arayı epey açtık!.. Unutmayın, türban kafa kıllarını kapatır, kalçaları değil. Ya tam kapansınlar ya da milletin artık yemediği naneyi, dinin emri diye sayıklamasınlar.  

Şimdi men dakka dukka 90 oldu işte, taka tukacılara 3’üncü golde bu olsun bakalım!..

Ağları yırtan cinsten bir GOL!..


Cem Akkılıç
22 Eylül 2011


Turkish Girl


Takunya Libidocusu'nu Twitter sitesinden takip etmek için;


Uçan memeliden sonra, uçan TÜRBANLI… Merak edenler buradan bakabilir.


GELMİŞ GEÇMİŞ EN TUTARLI BAŞBAKAN SAYIN TAYYİP LAİK OLMAYA KARAR VERDİ!..

Sayın Tayyip Mısır turunda yüz binleri meydana toplamayı başaramadı. Tahrir meydanı bomboştu. Emperyalizme karşı uyananlar mamayı yemedi. Köşedeki bir salonda Araplara laiklik dersi vermeye kalkıştı... ‘’Ben Mısır’ın Laik bir anayasaya sahip olmasını istiyorum ve tavsiye ediyorum. Laiklik din düşmanlığı değildir. Laiklikten korkmayın’’ dedi. Bu sözleri duyunca; hey gidi hey demek geldi içimden..

Sayın Tayyip geçmişte neler söylüyordu ona bakalım. Lütfen izleyin videoyu…




90+4, TABELA 4-0

AKP ve MÜTHİŞ YALANLARI VIDEO

Ben şerefsizlerle aynı suyu içmedim, bundan sonrada içmeyeceğim.


34 yorum:

Nermin dedi ki...

Yazdıklarınıza kelimesi kelimesine aynen katılıyorum.Kapalıyız diye geçinenlerin hallerini görüyoruz.sadece kafaları kapalı.bu iş böyle gitmez.bizler her sabah kıyafetlerimize çekin düzen verip işlerimize gidiyorken, turbanlı bayanlar 1 saat ayna karşısında kafalarını örtmekle meşgul oluyorlar.söylediğiniz gibi kafaları dışında herşey normal kadınlarla aynı. saç telini kapatmakla islam olmaz. yazıklar olsun dini ne hale soktu bu Amerika.

Alper Tunga dedi ki...

MİLLET AYA ÇIKAR BUNLAR KILLA TÜYLE UĞRAŞIR.

YARATICININ HİÇ BİR İŞİ YOKTA KILLA TÜYLE Mİ UĞRAŞACAK GERİ ZEKALI DİNCİLER.

Yonca dedi ki...

türban çok seksidir erkekleri yaklaştırır.

Cem Akkılıç dedi ki...

İslamcı bir yobaz buraya basmakalıp bir yorum bırakıp, ardından küfürler savurmuş… Şarlatanlar ya yazılarımızı okumuyorlar ya da okuyup, işlerine gelmiyor.

SLOGAN atar gibi yorum yazan İslamcıların yorumlarını onaylamıyoruz… Bakın yobazın yazısından cımbızla çekip aldıklarım;

Yok türbanlı seksi kadın-kız resimleri koymak yok türban takanlar yobaz yok türban daha seksi gösteriyormuş size ne kardeşim orası burası açık insanlara biz bişey diyormuyuz.Kendini bilmez bir kaç insan türban takıp orasını burasını açıyor diye ne hakka bütün türban takanları yargılıyorsunuz.

Cımbızla çektim çünkü geri kalanları hakaretti. Artık bu tip yobazlara cevap vermeyeceğim… İslamcının kafası basmıyor çünkü…

Şimdi cevap veriyorum…

Herkes istediğini giysin diyen bre yobaz cahil, şortla otobüse binen sporcu kıza senin gibi gerici İslamcılar saldırmadılar mı? Anadolu’da hangi kadın istediği gibi giyinebilir?

POŞET ellerinde patlayıp, seks sembolü olunca özgürlüğe sığınıyor yobazlar.

Bak sana bir şey diyeyim… Hani şu Azize gibi gösterdiğiniz türbanlılar var ya…. Saçlarını poşetlemeyen kadınlardan daha seksiler…

Bunu sadece ben söylemiyorum… Erkeklerin çoğunluğu söylüyor…

Şimdi git bacında türban varsa derhal çıkart kara çarşaf falan tak… Mübarek yerleri de kapansın.

Abdullah dedi ki...

O gösterdiğiniz türbanlı kızlarda sizin gibi zihniyetsiz, sol görüşlü insanlar yüzünden bu hale geldi. Oyunlarla aldattınız onları. İslam ile yakından uzaktan alakası olmayan bir insan İslam ile ilgili kötü yorumlar yapamaz. Siz din adına ne biliyosunuz da konuşuyosunuz. Sitelere içkileri içip sarhoş sarhoş videoları koyup İslama hakaret eden bir insan iflah olmaz, kalperiniz kararmış sizin, artık aydınlanmaz. Ayetime, Peygamberime, İslam davasının insanlarına hakaret ediyosun ya sen burda. Sen Vallahide Tallahide Billahide yanımda olsaydın senin kafanı vücudundan ayırırdım.
Ama bu yaptıkların yanına kar kalacak sanma, bu dünyada yaparsın sefanı, etmediğin hakaret kalmaz. Ama öteki dünyada çekeceksin cefayı, bu dünyadaki bütün müslümanlarla hesaplaşacaksın, dünyadaki ateşin 70 kat daha yüksek sıcaklığında yanacaksın. Bekle sen, başkaları gibi öyle hakaret etmem ben, kanun var yasa var bu devlette..

Cem Akkılıç dedi ki...

Üstteki yorumu sırf TÜRBANCI DİNCİLERİN ne kadar cahil, barbar, dangalak olduklarını göstermek için onayladım.

Bu arkadaşın eline çakı versek acaba kümesteki tavuğu kesebilir mi? Fakat ilginç olan bu şarlatan önce kafa kesmekten söz etmiş sonra hukuktan dem vurmuş. O pis ağzıyla yüz binlerce dincinin şablon yorumlarından birisini yazmış. O nedenle zaten bu Dincilerin yorumlarını onaylamıyoruz…. Hepsi birbirinin aynısı… Yok kafa keseriz, yok bilmem ne yaparız. Ulan siz gidinde önce parklarda iş çeviren POŞETLİ bacılarınıza ahlak dersi verin!

Ahlak dersi verin diyorum ama kime? Heriflerin istedikleri bu zaten. Kadın kafasını torbalasın gerisi açık kalsın…. Amaçları bu… Yani bizim eleştirdiğimiz şeyler onlar için normal. O sol görüşlü insanlara da helal olsun, Fethullah isimli Amerikan pisliğinin yapamadıklarını yapmışlar meğerse… Yüz binlerce türbanlı solcuları dinlemiş yani…

Ya aptal mahluk vay.


Yahu sizler ne kadar salak adamlarsınız yav : )

Türban ne zaman İslam davası oldu lan aptal?

Ha bu arada 2 yıldır ağzıma tek bir bardak içki koymadım cahil asalak iyi güldürdün bizleri.

Adsız dedi ki...

baş örtüsü bir beyin örtme operasyonudur=bir paketleme operasyonudur .

Adsız dedi ki...

Uludağ Üniversitesine dekanlık binasına gitmiştim bir gün. Türbanlı hatunun biri o kadar erkeğin içinde (çorabını düzeltmek!) amacıyla bacak show yaptı. Çorapta ince ten çoraplarından. Siyah falan da değil. Yani mal ortada olduğu gibi. Derse de giriyo bu hatun türbanını ve vahşi cazibesini sınıfa alarak. İddia ediyorum koca üniversitede bunun gibi en az 10 hatun vardır. İnanmayan kampüs alanına gitsin gözleriyle görsün.

Sevinç Şan dedi ki...

beş vakit namaz kılıp altında jeep eli sıcaktan soğuğa değmiyen tesettürlü kadınlar var kocalarını aldatıyor.

Adsız dedi ki...

valla ben onu bunu bilmem orası burası açık türbanlıların isyanıdır aslında bu açılıp saçılma anlamıda şudur bana göre kafamı babam veya çevrem kapattı kalan tarafları da ben böyle açtım ey millet.....

Adsız dedi ki...

SELAMUN ALEYKÜM.AH BE KARDEŞLERİM ŞU İNSANLARIN DİLİNE DÜŞÜRDÜNÜZ YA BİZİ NE DİYEYİM.ALLAH SİZİ DE YARIM YAMALAK KAPANARAK BİZİ SİZE MASKARA YAPAN KARDEŞLERİMİZİDE VE TABİ BİZİDE İSLAH ETSİN

Adsız dedi ki...

Önce beyinlerini Atatürk ve Cumhuriyet düşmanlığı ile yıkıyorlar sonra o beyinleri hadım edip örtü ile örtüyorlar.

Muazzam bir site. teşekkür ediyorum.

Adsız dedi ki...

Tepkiler de ilginç, eğlenceli, etkileyici var da neden ''süper'' yok. bence tıklanma rekoru kırar.
Bu zamana kadar gördüğün en cesur ve gerçekleri yansıtan site burası. Daha önce neden görmedim diye kendime kızdım.

Tek kelimeyle helal olsun.

TEPKİLER kısmına SÜPER seçeneğini koymalısınız... tesekkürler.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLARIMA ANLATIP HALA GÜLÜYORUM :))
ALLAH İYİLİĞİNİZİ VERSİN EMİ :))

Adsız dedi ki...

yobazlarda büyük ilerleme var gerçekten. takunya libidocusu sayesinde bir iki türbanlı demeye başladılar. eskiden herşeye montaj derlerdi.

zaten sokaklarda gördüğümüz binlerceside montaj :)

Şortla NAMAZ kılıyor TIKLA izle. dedi ki...

.

Sitemizin reklamını yapan Yobaz bile olsa saygımız var.

Zaten en çok İslamcılar reklamnı yapıyor sitemizin.

Amin :)

Adsız dedi ki...

bugün Gülhane parkında her ağacın altında bir türbanlı...

Siz anladınız... :)

Adsız dedi ki...

ya arkadaş bu siteye girince hem gülmekten karnıma ağrılar giriyor hem de acı acı gülüyorum. muhteşem site takunya libidocusu. bir isim ancak bu kadar uyabilirdi bu türbanlılara... :)

Şortla NAMAZ kılıyor TIKLA İZLE dedi ki...

Fethullahçılar bakın nasıl namaz kılıyorlar. Üstte linki tıkla izle.

Cem Akkilic dedi ki...

TÜRBANA karşı olmayan TÜRBANSIZ kadınlarda, en az TÜRBANLILAR kadar Cumhuriyete karşı gelmiş sayılacaklar...

Adsız dedi ki...

türbanlıların din ve imanla alakaları yok çoğu namaz bile kılmıyor. az bile yazıyorsunuz Cem bey.

Adsız dedi ki...

Ben türbanli degilim
Türbanlilarla neden bukadar ugrasiyorsunuz?
Birakin herkes diledigi gibi yasasin
Her koyun kendi bacagindan asilmayacakni?
Türbanlilar aldatiyormus,ayiplaniyorda,türbansiz olanlar herkesin altina yatabilme hakkinami sahip?
Gerizekalisiniz hepiniz !!! Cem dediginiz serefsizde bulmus yolunu sizin ve benim gibilerin yorumlari ile adam mali götürüyor,Uyaninn !!!

Cem Akkılıç dedi ki...

Şerefsiz kelimesini sana aynen geri iade ediyorum. Mallarla işim olmayacağı için malı götürmüyorum.

NOT: Kafanı poşetle ondan sonra Türban avukatlığı yap, ezik vatandaş.

YÖNETİM dedi ki...

Cem Akkılıç'ın 13 Şubat 2012 tarihli HELAL USTA başlıklı yazısını bu linkten takip edebilirsiniz.

http://cemologyonuncukoy.blogspot.com/2012/02/helal-usta.html


.

Adsız dedi ki...

o değilde cem akkılıca yarın kamyon çarpsada ölse diyecekler dinciler yaptı. yazık ülkemizde bu kafirin yaşaması beni üzüyor nolacak sizin bu haliniz. neyse cehenneme odun lazım

Cem Akkılıç dedi ki...

Sen Tanrı mısın kimin cehenneme gideceğini bu kadar iyi biliyorsun. Bence kafanıza değil kıçınıza takın o bezleri.

Adsız dedi ki...

ya size ne arkadaşlar başkasının tarzı onlar sizin mini eteğinize göğüs gösterinize karışıyormu...
özgürlük sadece sizemi... siz istediğinizi giye billiyorsanız onlarda istediğini giymekte özgürdür.

bunu tartışarak biyere varamayız arkadaşlar. o yüzden insanların öz iradelerine inanclarına saygı gösterelim lütfen!!!...

Cem Akkılıç dedi ki...

Aaa hiç karışırlar mı… Melek bu dinciler melek… Ramazan’da ağzı oynayanlar Budistler tarafından dayak yiyor, Anadolu’da kadınların bacaklarına kezzabı Çinliler atıyor zaten…

Adsız dedi ki...

ne yazarsanız yazın anlatamazsınız Cem bey anlatamazsınız bunlara. Helal olsun size... Takunya Libidocusu bir harika.

Sevinç dedi ki...

kim ne derse desin kardeşim bu Cem Akkılıç işi biliyor. tebrikler takunya libidocusu gibi bir site için.

Adsız dedi ki...

akp gerçeklerini bu kadar cesurca anlatan bir blog daha yok bu ülkede. Teşekkürler Takunya Libidocusu harikasın.

Adsız dedi ki...

Merhaba Cem bey,
ben almanyada yasayan 23 yasinda bir genc kizim...dinime düskünün elhamdullilah müslümanim ama türbanli degilim atatürke saygim sonsuz o olmasa benim sadece yaz'lari gittigimde olsa bi memleketim ülkem olmazdi bu konu aslinda hic tartisilmayacak seviyede ama malesef yinede gündemden düsmeyecek... Kapali bayanlarin türbani taktiklari sekli bende sizin gibi dogru bulmuyorum ama türbani "poset" diye nitelendirmeniz tek beni degil eminim cogu kisinin kalbini kiriyodur cünki ne sizin nede baska birisinin agzina yakismayacak bir söz diye nitelendiriyorum. Akp hakkinda size cogu konuda hak veriyorum kesinlikle haklisiniz... Burdada türban konusunda bi farklilik yok. Birsürü usulune göre örtünmeyen bayan cok fakat onun aksine yerinde ve dogru örtünenlerde cok... Malesef her milletin arasinda kara kediler oluyor... Onlari görünce ben kendim böyle kapanacagima biraz daha beklerim kendimi hazir hissedince layigiyla kapanayim demekten kendimi alamiyorum. Ben 4 4lük bi müslümanmiyim? Hayir degilim ama elimden; imanimdan geleni yapmaya calisiyorum... Bi kac yazinizi okudugumda "evet ya bu gercekten böyle" dedigim tabiki oldu ama bazen'de cok sert elestirdiginizi düsündüm... Nitekim böyle düsünenlerinde oldugunu bilmenizi istedim eminim ben tek degilimdir...saygilar ve sevgiler (belki süper türkcem olmadigi icin özür dilerim bazi sözleri yanlis yazmis olabilirim/ bizim tükcemizde bukadar :)) )

Adem Demir dedi ki...

Meraba deyerli dostum tesekkur ediyorum yayinlarindan dolayi bende size yariycak resim ve argumanlar var nasil ulasabilirim size

Adem Demir dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.