Cem Akkılıç

Cem Akkılıç
Takunya Libidocusu
türbanlı kızlar uydurma ayet nur 31

Başımın üzerine koyarım...

 
Okuyacağınız bu yazı hemen alttaki videoların izlenmesiyle anlam kazanacaktır.

*
Aslansın sen sayın Tayyip, yürü be sayın Tayyip, civanım, aslanım, cihan padişahım...

Sen gelene kadar senin gibi devlet adamı görmedi bu gariban millet... Fatih Sultan Mehmet bile senin yanında çırak kalırdı...
Kafamı vuruyorum mermer taşlara, neden senin o mübarek kutsi AKP'ne oyumu vermedim diye... (Hemen sevinmesin malum şahıslar, C.H.P değil gönlümdeki parti Hepar'dı.)

Bu yazımıza konu olan hemen aşağıdaki videoyu yüksek sesle izleyin, komşularda dinlesin. Sonuna kadar açın hoparlörlerinizi. Ben cep telefonuma melodi yaptım. Günde en az 5 posta dinlemeden rahat edemiyorum. Yakında kapı zilime de monte edeceğim. Kapıya dilenci gelse; önce sayın Tayyip'i dinleyecek evelallah.

Eyy Yobazlar, sakın bu görüntülere de MONTAJ demeyin, vallaha billaha cihan padişahımıza iftira atmaktan, O’nun mübarek partisine dil uzatmaktan evlerinizi bastırırım sabahın körlerinde. Ergenekoncu diye 3 metrekarelik buz gibi zindanlara tıktırırım sizi, feriştahınız gelse kurtaramaz ebenizi, ona göre!..

Cem Akkılıç
5 Mart 2012 




Cihan Padişahımızın videosunu izlemek için videonun PLAY TUŞUNA dokunun.



KAHRAMAN TÜRK ORDUSU NASIL YOK EDİLİYOR!..
7 dakikalık bu şaheseri izlemenizi öneririm.



Siyasal İslamcı bülbüllerin yalanlarına artık neremizle güleceğimizi biz de şaşırdık. Son bombaları ise harika olmuş. Buradan okuyun lütfen.

* * * 

İktidarcı yandaş-yalama medya bu haberleri vermez, veremez!

Amerikan askerlerinin başına ''çuval'' geçiren TGB'li gençlere 16 yıl hapis istendi!..
Amerikan hayranı ümmetçiler bu haberi gözlerini 4 değil 44 açıp izlesin.



Osman Özbek’in son kitabından bir alıntı yapıyorum.

‘’Tablo açık ve seçik olarak şudur:

Erdoğan, emperyalizmin Ortadoğu’daki yeni Truva atıdır. İsrail ile yaptığı kavga da yapaydır ve Türkiye ve Arap kamuoyunda imaj oluşturmak içindir. Evet, Erdoğan-İsrail gerginliği tamamen danışıklıdır. Tersi olsaydı, Gazze’ye yardım hikâyesinde canını kaybeden 8 kişi için kıyametler koparan Erdoğan Irak’ta bir buçuk milyon Müslüman katledilir ve on binlerce mümin kadının ırzına geçilirken benzer tutumu takınırdı. Oysa Tayyip bey Irak’ta Müslüman kadınların ırzına geçen ABD askerleri için duacı olmuştur.’’

Cumhuriyet’e meydan okuyanlar Hedef 1923 sayfa 268

* * *

''Türkiye'de cumhuriyetin sonu geldi... Kesinlikle Laik sistemi değiştirmek istiyoruz.'' Abdullah Gül 28 Kasım 1995. Şimdi Cumhurbaşkanı 

* * *
Kurtuluş Savaşı’nda düşman ordusu ile ‘’işbirliği’’ yapan hain İslamcıları buradan takip edin.




Ters köşeye yatıran Twittler 



26 yorum:

Adsız dedi ki...

AKP li değilsen yahudisin, ermenisin, bilmemnesin. AKPli değilsen CHP lisin. Bu yobazlara anlatamazsın kardeşim anlatamazsın. Ülke satılmış ama anlatamazsın. Helal olsun sana Cem Akkılıç harika siten için helal olsun sana.

Nuray dedi ki...

Ters köşe twittler bölümünü yeni yaptınız ama sanki yazı fontları biraz küçük mü yoksa bana mı öyle geldi.

Muhteşem sitenizi her yerde paylaşıyorum.. iyiki varsın Cem bey

Tülay Tayhan dedi ki...

.bu topluma ne anlatsan bos...söyle bir etrafinizla iletisime girin, duyacaginiz sey ne olabilir acaba ??? Ben artik pes diyorum...Unutmayalim agac yasken egilirmis..egitimde olan güzel cocuklarimiz bu topluma yararli birey olmalari icin en azndan 20 yilinizi vermeniz gerekiyor..20 yil icinde bu gelecek egitimle artik malesef cumhuriyetden uzak cocuklar yetistirme yolunda bir iktidarla karsi karsiyayiz...

Adsız dedi ki...

2 yıldır takunya libidocusunu takip ediyorum sizin gibi gerçekleri yazan cesur birini görmedim.değil gazetelerde köşe yazarlarını ne bir site var ne bir blog var burası gibi. Bu son yazıda tokat gibi olmuş gericilere.ama bunlar efsunlanmış kardeşim. Tayyip bunların yüzüne tükürse amentübillah derler. Gerçekleri suratlarına çarptığınız her şeye montaj der zaten bu Arap kazıntıları.

Esin Serap Çolakoğlu dedi ki...

Yobazlar ısrarla türbana başörtüsü demeye çalışıyorlar. Türban başörtüsü falan değildir.yahudi dayatmasıdır. Müslümanları uyutmak ve oyalamak için önlerine koyulan şeye başörtüsü demeleri komiklikten öte bir acizliktir. Yüzlerce yıldır Anadolu topraklarında başa bağlanan yemeniden sanki haberimiz yok. Akp gelmeden önce kadınlar imansızdı da şimdi türban takınca mı imanlı oldular. ASTRONOT kafalılar.

Cem Akkılıç dedi ki...

Mehtap Yılmaz diye meşhur bir türbanlı var. Poşetlilerin ana kraliçesi adeta. Yandaş-yalaka medyada köşesi mi varmış neymiş. Kadını twitter’da gördüm oha oldum. Suratında yarım kilo makyaj. Artık iyice şarlatanlaştı bunlar.

Açık açık söylesinler biz türbanı siyasi imaj için takıyoruz desinler. Komik oluyorlar komik.

Adsız dedi ki...

Türk düşmanı arap hayranı türbanlılar Ordu ilinde AKP konferansında Türk bayrağının üzerine oturdular.artık bunu da gördük işte.bunların ne kadar Ulus- Millet düşmanı ümmetçi zavallı yaratıklar oldukları iyice belli oldu.

Adsız dedi ki...

Adam kameralar karşısında defalarca ne söyledi; ben BÜYÜK ORTADOĞU PROJESİ EŞ BAŞKANIYIM dedi…

Yadırgamaya gerek yok… Ağzıyla ben Amerikan uşağıyım demektir bu.

TÜRBANLI kızlara gelince; hakikaten Astronotlar… Parklara gidince görüyoruz nasıl uçtuklarını. Sözüm ona muhafazakar bunlar. Yesinler bunların muhafakarlıklarını.

Hayrünisa dedi ki...

Türbanlı kızlar Atatürk heykeliyle dalga geçmişler, türbanlı kızlar Türk bayrağının üzerine oturmuşlar. vayyyy ne sanıyordunuz,imam hatiplerde imam mı yetiştiriyorlar?..

Amerika bunların din kitapla güdüleceğini 100 yıl önce keşfetti.emperyalizm o zamanlar İngiltere demekti.Şimdi Amerika.

Al sana İktidar dedi, ver bana topraklarını... herşey kabak gibi meydanda.

Adsız dedi ki...

daha önce neden bu siteyi görmedim diye üzüldüm.az önce twitterda rastladım, iyiki varsın Cem Akkılıç. bu ne cesaret..helal olsun.gerçekler ancak bu kadar iyi gösterilirdi..onuda sen yapmışsın.

Adsız dedi ki...

Tayyip in kefeni Pierre Cardin,Pamugu da Yves Laurent olur herhalde.. dikkat edin bunların hepsi yahudi markası :)

Canan Tekmen dedi ki...

zeka noksanlı olanlara yazdıklarınızı ayrıca açıklamak gerekiyor sayın Cem bey

Adsız dedi ki...

ben tayyip'in videodaki sesini arabamın kornasına monte etmek istiyorum. zarrrrrt zaaartttt daha fazla kişi gerçekleri duysun diye. şaka bir yana bu site harbiden süpermiş.

Adsız dedi ki...

Hocam bu yobazları değil araba kornası, tır borusu ile dürtüklesen nafile.yukarıda yorum yazan birisi geröeği zaten söylemiş. bu yobazlar efsunlanmışlar.

Adsız dedi ki...

TÜRBAN KALÇALARI ÖRTMEZ sloganıyla zaten olayı çözmüşsün ustam. Şakirt demek ÇELİŞKİ demek. Sağolsasın var olarasın Cem ustam.

Adsız dedi ki...

Zaten türbanlı eğitimsizlerin amaçları dini bütün olmak olsaydı başkasının türbansızlığına dil uzatıp ahlak polisliği yapmaya çalışmazlardı. Atatürk sayesinde kazandıklarının farkında bile değiller. Gidip İranda bi 3-4 yıl yaşasalar anlarlar...

Adsız dedi ki...

en baştaki yorum çok saçma hayatımda daha önce bu kadar beyinsiz bişey görmemiştim.Ayrıca dinde cinsiyet ayrımcılığı olmaz doğru buyüzden herkes müslüman olabilir.ama insanın cinsiyetinin ona verdiği bazı sorumluluklar vardır.bu bayan acık yada kapalı olsada farketmez.şimdi ben sana niye etek giymiyosun acıksan diyemem çünkü etek bir bayan kıyafetidir aynı başörtüde olduğu gibi...biraz mantıklı düşünelim lütfen sacmalamayalım.ayrıca ben bu yorumu bu siteye yazmasamda sen kime karsı olduğunun farkında değilsin sanırım.istediğin kadar kapalıları kötüleyebilirsin ama gercek tesetttürlülere bunlar sadece komik görünüyo...yükseldikçe uçma bilemeyenlere küçük görünmemeiz kaçınılmazdır...Bu yorumu isterseniz sitenizi koymayabilirsiniz tabiki fakat benim için sizin okumanız yeterliydi.Allah hidayet versin sizede nediyimm...

Cem Akkılıç dedi ki...

Sürekli Tanrı’nın bize hidayet vermesinden söz ediyorsunuz. Bak şimdi sana 2 soru soracağım apışıp kalacaksın.

1: Parklarda öpüşen binlerce türbanlıya neden iman dersi vermiyorsunuz? Neden önce kafir dediğiniz kişilere iman dersi vermeye kalkışıyorsunuz da o ılımlı İslam’ınızın haysiyetini kurtarmıyorsunuz?

2: Hadi etek giyip bacak etlerini gösteren türbanlılardan vaz geçtim. 100%99’u yaz aylarında türban’ın üzerine Amerikan malı güneş gözlüğü konduruyor. Bu konuda neden yorum yapmıyorsunuz?

Siz demiyor musunuz türban ayettir diye? Ulan ayetin üzerine güneş gözlüğü kondurulur mu çelişkili sapkınlar.

Bu ay ne kadar faiz yediniz banka hesaplarınızdan? Bu da üçüncü soru oldu idare et.

Bu ülkede Müslüman falan yok. Çoğunluğu Müslüman ayaklarına yatan dincidir. Namuslu insanlar bir elin parmakları kadar... Kime din satıyorsun sen din tüccarı?

Adsız dedi ki...

Yahu Cem bey inanamıyorum..çoluk çocuk evde oturuyoruz birden sayfanızı açınca Tayyipin sesi gürüldemeye başladı evin içinde.ses sonuna kadar açıkmış meğerse benim mainemde. Yav noluyo diye hopladık valla. Ne diyeyim başka.. kaleminle,yüreğinle bin yaşa..yeminle söylüyorum Kralsın bu alemde.senin bileğini bükecek dinci yok..

Adsız dedi ki...

Evet zurna sesi gibi çıkıyor.yahudileri başımın üzerine koyarım ha…. Vayyy nerede bu akepeciler.. hiç yorum yazmamışlar mı buralara. koptuk koptuk :):)

Hüseyin dedi ki...

Kurutuluş savaşında İngilizlerle işbirliği yapan bu dincilerin dedelerini unuttuk mu? HAYIR.O zaman gene biz Türkler kazanacağız.

Adsız dedi ki...

Cem bey sitenizi takip ediyorum.boşyere yobazlara çagrı yapıp parklarda öpüşen binlerce türbanlıya iman dersi vermelerini istemeyin bence.çünkü onların dini ılımlı islama göre bunlar zaten normal.bacak eti tabi serbest olur kıl günah olur.hepsi ayak fetişi bu kıl düşmanlarının.

Adsız dedi ki...

Cem abi şu abdestsiz yobazların ağıza alınmayacak küfürlerini onayla ara sıra millet dindar gençliği yakından görsün. :D

Adsız dedi ki...

Abi selam, Takunya Libidocusu ismi müthiş bir zeka ürünü... Tebrikler... Herşeyi anlatıyor...

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Cem Akkılıç dedi ki...

Cümle Uydurukçusu şahsın yorumunu sildik. Başbakan'a hakaret ediyordu. İP adresi tarafımızda saklıdır.