Cem Akkılıç

Cem Akkılıç
Takunya Libidocusu

Muhafazakârlığın çöküşü ve montajsız acı gerçekler



Bu sitenin hiçbir yerinde bu zamana kadar MONTAJ TÜRBANLI fotoğrafı olmadı, olmayacak.

TSK’ya hakaretler savuran bir din tüccarı, internette çok kullanılan artık klasikleşmiş mini etek montajlı Türbanlı kız fotoğrafı yayınlamış ve o fotoğrafı benim yayınladığımı iddia etmiş. Eğer birazcık şerefi varsa o fotoğrafın tarafımdan yayınlandığını ispat etsin. Bu din tüccarı soytarının kuyruğu çok fena yandığı için hem şerefli Türk komutanlarına hem de şahsıma bir sürü hakaretler savurmuş. (detaylar burada)

Burada türbanlı kızların kalçalarını değil, kafalarında ki çıfıt bezlerini eleştiriyorum.

Sağlıklı ve heteroseksüel bir erkek olarak, türbanlı kızların kalçalarını eleştirecek halim yok. Erkeklerin çoğunluğu gibi ben de onları son derece seksi buluyorum. Aradaki korkunç çelişkiyi sonuna kadar
eleştiririm orası başka.

Okuyucularım tarafından e-posta adresime o kadar çok türbanlı fotoğrafı geliyor ki, bunları yollayan kişilere şunu söylüyorum. ‘’Bakın, bunların kepazeliklerini zaten millet görüyor. Yolladığınız materyalleri yayınlamam. Çünkü karşı tarafa koz verir, gerçek olan her şeye montaj diyerek kendini avutan dinciler çoğunlukta. Bu nedenle yollamayın kardeşim.’’ (Hatta bir okurum, yolladığı fotoğrafı yayınlamadığım için sitemizin yorum bölümlerine link olarak atmıştı.)

Sosyal paylaşım siteleri adeta makyajlı türbanlı kaynıyor.

Facebook başta olmak üzere sosyal paylaşım siteleri adeta türbanlı cenneti olmuş. Sitenin arama kutusuna; ‘’türbansever’’, ‘’türbanhastası’’ gibi terimler yazdığınızda zaten ürünler(!) karşınıza hemen geliyor. Facebook’a üye olmanıza bile gerek yok. 
 
Burada bir parantez açıyorum; devlet Facebook sitesinden İP adresi alamıyor. Buna bir çare bulsun. Başbakan’a hakaret mesajları yazıp, bunları fotokopi çıktısı alarak delil diye gösteremez kimse. Millet enayi değil, sadece ürkek ve bu konularda bilgisiz. Başınıza gelirse konuyu bilen bir avukata danışın. Parantezi kapatıyorum.
 
Rengarenk Türbanlıları görmek için, iktidar yalakası Facebook sayfalarının yorum kısımlarına bakmanız yeterli. Yorum yazan türbanlıların profil fotoğrafları Filli boya reklamı gibi. Kilolarca makyaj... Bir değil, binlerce... Pablo Picasso dirilse, bunlardan ilham alırdı... O derece yani...

Demem o ki; ben türbanlı fotoğrafları yayınlamak istesem zaten kaynağı belli, ne montaja gerek duyarım ne de başka bir şeye. Direkt linkleri alır koyardım buraya. Kaldı ki, burada ki türbanlı fotoğraflarının tümünde gözler siyah bantlıdır.

Asıl sorgulanması gerekenler!..

Muhafazakâr geçinip, çarşaf çarşaf kendi fotoğraflarını yayınlayan yüz binlerce makyajlı Türbanlıya bakınca, Türkiye’nin son 10 yılda nasıl dindarlaştığını net biçimde görebilirsiniz. Göremeyenleri Gülhane Parkı’na davet ediyoruz. Ama zaten istedikleri model bu. Aksi olsa ortalığı ayağa kaldırmaları gerekirdi. 
 
O kadar çoklar ki; bunlar neden kendilerini internette yayınlıyorlar diye soran bir Allah'ın kulu yok. Demek ki bizim eleştirilerimiz batıyor bunlara. Kendilerini internette yayınlayanlar sütten çıkmış ak kaşık. Hatta huri bunlar huri.

Bu yazımı saklayın.

Şu an kafasını türbanlamış, bildiğimiz sıkmabaş şekli ile -ki çoğunluğu öyle- her 10 kadından en az 8’i, AKP tarih olduktan sonra kafasını açacak.

Bu bir iddia değil… Görünen köy kılavuz istemez. Çünkü çoğu, istemeyerek taktıkları şey konusunda günün siyasi modasından maksimum derecede faydalanmak durumundalar. İster baskı ile ister kendi istekleriyle takmış olsunlar, durum değişmeyecek.

Türbanlı resimleri montaj yapılır mı?

Elbette yapılır ama bu hem yakışık almaz hem de böyle bir şeye gerek yok!.. Çünkü onlar zaten erkekler tarafından seksi bulunuyorlar. Nasıl mı? Sitemizde sağ sütunda bir anket var… O anket sonuçları her şeyi gösteriyor. Montaj konusu dincilerin işidir. Onlar pornografiye ne kadar meraklı olduklarını defalarca gösterdiler. 

Kişisel fotoğraflarımı montaj yapıp, işte bu homoseksüel diyen zavallı dinci beyinsizlere bir önerim olacak. Türbanlı ablalarını yollasınlar, bir test sürüşü yapalım :)

Şimdi bu sitenin neresinde ''montaj fotoğraf'' varsa, birisi çıksın göstersin. Gösteremeyenlere Takunya Libidocusu hediye ediyoruz!

Cem Akkılıç
6 Şubat 2012


PORNOCU SAPIKLAR

Twitter sitesinde birisi 50'ye merdiven dayamış Betkan, diğeri boyama sarışın   Sultan Delen isimli kadınlar, kişisel fotoğraflarımı çalıp, porno sitelerden buldukları penis resimleriyle montaj yapmışlar. Sonra yayınlayıp; işte ''Cem Akkılıç bu'' diye not düşmüşler. Penis resimlerine bu kadar meraklı olmalarına şaşırmadım. Allah bunlara önce akıl fikir sonra da koca versin. Amin. 

Eğer söylediği gibi Sultandelen isimli kadın gerçekten öğretmense, eyvah diyorum eyvah, çocuklarımızı kimlere teslim ediyoruz!..









Son saniye uçan kafa golü

Montajsız 3 milyon tekil ziyaretçiyi çoktan geçtik. Sayfalarımızın en altında online ziyaretçi istatistiklerine bakınız.

Sitemizin detaylı istatistiklerini sürekli kontrol ediyoruz. Sitemize en çok hangi kelimeler aratılarak giriş yapılmış görüyoruz. Google ve diğer arama motorlarından yüz binlerce kişi, türbanlı kalçası kelimelerini yazarak sitemizi ziyaret etmiş.

Demek ki milletin Google aramalarında tercihi belli… Anlaşılan Kafa kılı değil mevzubahis olan, kalçalar!..




























---------------------------------------------------------------------------------------

BADEM-CİK blog burada

---------------------------------------------------------------------------------------

Kahraman Türk Rauf Denktaş Türbancıları tokatlıyor 


14 yorum:

Tekin Alp dedi ki...

Günümzde akp'yi eleştirenler yahudi, ermeni damgası yiyor, anadoluda kadınlar zorla türbana sokuluyor, parasız eğitim isteyenler hapise atılıyor. bunları demokrasi var dedikleri ülkede 100 gazeteci hapiste çürütülüyor. gazeteciler gazetecilikten değil terörden girdiler diyorlar ama basılmamış kitap suç olup toplatılıyor. yaz yaz bitmez ki bunlar.

Cesaretinden ve vatan sevginden dolayı ellerine, yüregine sağlık Cem Akkılıç, az bile yazıyorsun.

Adsız dedi ki...

ne yaparsanız yapın dönem bu... değişecek mi, elbette değişecek... şuan dümenin başında olanlar düdüğü öttürüyor. burası Türkiye, herşeyin bokunun çıkarıldığı ve haininin bol olduğu bir coğrafya.. yazı için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

evet bende türban ile arama yaparken sitenize denk geldim. ancak diğer sitenizi daha çok beğeniyorum Cemology olanı. burada konular iyi etüd edilmiş ama sanki sayfa düzeni biraz karışık.
islamı uyguladığını sanıp başı açık kadınlara kafir damgası vuranlara karşı bu cesaretinizden dolayı sizi hem tebrik ediyor hem de destekliyorum.

Cumhuriyet Kadınları dedi ki...

Twitter'daki Sultandelen isimli kadının yaptığı porno montajları bende gördüm. bu kadın bir de öğretmen olduğunu söylemiş, umarım yalandır çünkü böyle sapıklara çocuk emanet ettiğimizi düşünmek beni çıldırtıyor. Ama gene de siz bu sapıklarla çok uğraşmayın Cem bey. Amaçları sizi yolunuzdan çevirebilmek. Biz sizin türban hakkındaki yazılarınızı zaten severek okuyoruz ve her yerde paylaşıyoruz.

Selin Gül dedi ki...

O kadar sinir oldum ki anlatamam ya bu nasıl bir zihniyettir kardeşim. Biriside yazmış öpüşmek sadece açıkların hakkımı diye allahım ya, bu kadar mı yüzsüzlük olur!

Cem Akkılıç dedi ki...

evet bu kadar yüzsüz bu TÜRBANCILAR. Olacak şey değil... Parklarda öpüşen TÜRBANLILAR için, kocaları öpemez mi diyorlar. Yahu bunların yatak odaları yok mu?

Ya bir tinerci gelip, omzuna dokunup, kalk hemşerim sıra ben de derse ne bok yiyeceksin BADEM-CİK?

http://www.blogsiteleri.info/ dedi ki...

Blogunuzla siz de davetlisiniz. Blogsiteleri.info blog siteleri arasında düzenlenen popülarite ve kalite yarışması düzenliyor. Siz de web sitenizle ya da blog adresinizle Blogsiteleri.info dizinine blogunuzu ekleyerek yarışmaya katılabilirsiniz. Hem ödüller kazanın hem de büyük blog dizininde yer alın. Yarışma hakkındaki detaylara, Blogsiteleri.info adresinden ulaşabilirsiniz.


İletişim:
http://www.blogsiteleri.info
bilgi@blogsiteleri.info
0216 385 08 65

Adsız dedi ki...

son 10 yılda bu tür türbancılar çoğaldı farkındaysanız sözde müslüman kızlar Tayyip hayranı kafayı kapatıyor ama altta açmadık yer bırakmıyor girmedikleri ortam kalmıyor bu tipler o kadar çoğaldı ki kapalı demeye bin şahit ister yolda giderken 50 sine denk geliyorum bir ton makyaj eşarp allı pullu alta çekmiş daracık kotu takmış takıştırmış yürüyor bunlar çok mu cahil yoksa islamı küçültmek adına mı böyleler orası tartışılır ama müslümanlıkla alakaları olmadığı kesin

Cem Akkilic dedi ki...

Sokaklar şahitimizdir.

Adsız dedi ki...

Eskiden tuvalet kadı yokmuş,Millet kıçını türbanla silip başına bağlarmış.Eski adetler,gelenekler işte

Adsız dedi ki...

yıllarca kendilerini eleştirenlere montajcı diye iftira attı yobazlar. kendilerini avuttular.zaten AKP medyasına bakınca nasıl montajcı olduklarını görebiliyoruz. Cem bey bunların ne kadar sapık ve pornocu olduklarını biz zaten biliyoruz. kişisel resimleri araklayıp porno montaj yaparak mutlu olur beyinsiz yobazlar.

Boneli Poşet dedi ki...

Bunlar Boneli poşet hocam...

Hasan dedi ki...

montaja ne gerek var yahu zaten süper seksiler.sokaklarda gördüklerimiz de mi montaj? :)

Adsız dedi ki...

türbanlı sevişme yapamaz mı, yapar eee o zaman.